Teams > Artwork

[Project] Nieuw ubuntu-nl.org thema (forum)

<< < (59/61) > >>

benjamins:
Is het de bedoeling dat alles in 1 keer het nieuwe uiterlijk krijg?
Of zou het een mogelijkheid zijn om wat af is online te zetten?

Thomas de Graaff:
We krijgen binnenkort als het goed is een community server waar ontwikkel versies op kunnen worden gezet. Daar kan het e.e.a. dan zowieso al online zodat het webteam zich met het overzetten van de content kan gaan bezighouden. Uiteindelijk zal er in overleg met het beheerteam bekeken worden wat er naar de hoofdserver kan, en wanneer.

Het idee is geloof ik wel dat er een bovenbalk in nieuwe stijl komt die over de verschillende webdiensten hetzelfde is zodat alle informatie, diensten e.d. makkelijk te vinden zijn. Zodra die vernieuwde bovenbalk op de hoofdserver is geímplementeerd kunnen denk ik dan de verschillende vernieuwde diensten daaronder onafhankelijk worden geinstalleerd.

Vistaus:

--- Citaat van: Thomas de Graaff op 2011/08/07, 00:36:24 ---Drupal voor het www gedeelte van Ubuntu-NL lijkt me inderdaad een goeie. Als jij dat wilt oppakken, graag lijkt me. Misschien is het handig om met Ronnie te overleggen zodat het forum en www goed op elkaar aansluiten.

--- Einde van citaat ---

Het admin-team wil geen Drupal o.i.d. voor de website. Dit is zelfs recent nog aangegeven door ze.

Johan van Dijk:
Really?
Daar weet ik anders niks van, en SWAT geeft net via IRC aan dat hij er nog niet echt naar gekeken heeft.

Vistaus:
Ow, dat heb ik toch regelmatig en nog recent ook voorbij zien komen in diverse draadjes erover (o.a. in Ubuntu-NL).

Edit:
O.a. hier (maar is niet het enige topic).
http://forum.ubuntu-nl.org/artwork/home-page-ubuntu-nl-org/
"Volgens Dennis, was een CMS overkill voor de hoofdpagina."

Maar er zijn wel meer topics over.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie