Ondersteuning > Foto-, video- en audiobewerking

Professionele muziekproductie op Ubuntu

<< < (2/17) > >>

.zamorano:

--- Citaat van: eendje op 2009/01/01, 23:08:31 ---
BTW kun je die PDF niet weer omzetten naar naar een writerdocument? Je kunt het document tenminste dan weer bewerken als is het geen Tex.

--- Einde van citaat ---
Als iemand daar een oplossing voor weet, laat het maar weten!

Cumulus007:

--- Citaat van: eendje op 2009/01/01, 23:08:31 ---Ik zal nog wel weer eens weer gaan lezen. Als er dan nog concrete vragen zijn meldt ik mij wel weer :)

BTW kun je die PDF niet weer omzetten naar naar een writerdocument? Je kunt het document tenminste dan weer bewerken als is het geen Tex.

--- Einde van citaat ---
Wil je een pdf'je omzetten naar een odt?

.zamorano:

--- Citaat van: Cumulus007 op 2009/01/02, 10:24:00 ---
--- Citaat van: eendje op 2009/01/01, 23:08:31 ---Ik zal nog wel weer eens weer gaan lezen. Als er dan nog concrete vragen zijn meldt ik mij wel weer :)

BTW kun je die PDF niet weer omzetten naar naar een writerdocument? Je kunt het document tenminste dan weer bewerken als is het geen Tex.

--- Einde van citaat ---
Wil je een pdf'je omzetten naar een odt?

--- Einde van citaat ---
jip

eendje:

--- Citaat van: .zamorano op 2009/01/02, 10:25:51 ---
--- Citaat van: Cumulus007 op 2009/01/02, 10:24:00 ---
--- Citaat van: eendje op 2009/01/01, 23:08:31 ---Ik zal nog wel weer eens weer gaan lezen. Als er dan nog concrete vragen zijn meldt ik mij wel weer :)

BTW kun je die PDF niet weer omzetten naar naar een writerdocument? Je kunt het document tenminste dan weer bewerken als is het geen Tex.

--- Einde van citaat ---
Wil je een pdf'je omzetten naar een odt?

--- Einde van citaat ---
jip

--- Einde van citaat ---

Ik dacht dat je PDF kon openen in Writer 3.0 als ik het goed begrepen heb... ZIe http://nl.openoffice.org/nieuw-in-3.html#PDF_Import_Extension

vanadium:
Wat ik mij altijd afvroeg: voor geluid heb je een low latency kernel nodig. Wellicht heeft dat ook zijn nadelen, want anders zou een low latency kernel wellicht als gewone standaard kernel gebruikt worden. Weet iemand waarom dat niet het geval is?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie