Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: meizu pro 5 ubuntu  (gelezen 9281 keer)

Offline lien

  • Lid
meizu pro 5 ubuntu
« Gepost op: 2016/06/13, 16:09:45 »
Weet iemand van jullie waar in europa ik. Dit toestel kan kopen ?

DarkEra

  • Gast
Re: meizu pro 5 ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2016/06/14, 10:28:30 »
Je had 'm gewoon kunnen bestellen via de officiƫle site en kiezen naar welk land hij verzonden moet worden maar helaas is de Meizu Pro 5 ubuntu (voorlopig) uitverkocht en dus niet verkrijgbaar:
http://www.joybuy.com/1104324.html

Ikzelf begin er voor de eerst komende jaren niet aan daar ik van mening ben dat er nog veel werk is aan Ubuntu op het mobiele vlak en je voor dat geld beter af bent met een fatsoenlijk Android toestel.
De huidige toestellen zijn geschikt voor onwikkelaars en diehard ubuntu fans maar klaar voor de grote markt zijn ze nog lang niet. Het is ook een kwestie van afwachten of het wel aanslaat of niet en niet plotsklaps de ontwikkeling wordt stopgezet als het geen succes wordt.

Offline Jofer

  • Lid
Re: meizu pro 5 ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2016/07/21, 11:44:02 »
Ik heb de meizu pro 5 gekocht voor de kinderen, wel met Android software omdat ubuntu nog niet geschikt is voor (mijn)dagelijkse gebruik.
Het is een fijne telefoon, goede kwaliteit en erg snel.
Camera en behuizing zijn van uitstekende kwaliteit.
Ik heb een meizu mx4 met ubuntu en mocht ubuntu stoppen flash ik er Android op, het is niet zo dat de telefoon dan ineens waardeloos is.
Misschien kan je ergens 2e hands een meizu pro 5 ubuntu vinden.
Ondertussen is er ook al een meizu mx6 ubuntu aangekondigd maar die lijkt mij niet veel bijzonders qua specificaties.

Offline Jofer

  • Lid
Re: meizu pro 5 ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2017/01/03, 13:31:02 »
Als je nog interesse hebt kan je een meizu pro 5 kopen op aliexpress.com en zelf ubuntu er op flashen.
Het voordeel is dat de meizu pro 5 niet zo duur meer is.
https://plus.google.com/103449842981186239877/posts/RBDbK82Lt83