Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: WeTransfer  (gelezen 2040 keer)

Offline jabuca

  • Lid
WeTransfer
« Gepost op: 2013/10/29, 16:36:14 »
Hallo allemaal.

Omdat mijn familie bijna allemaal in het westen en zuiden woont, is het versturen van grote bestanden weleens een probleem. Vorige week had ik in mijn mailbox een bestand met bijna 100 foto's in een zip-bestand, en dit was verzonden met WeTransfer. Voor grote bestanden lijkt dit de ideale oplossing.
http://wetransfer.nl.softonic.com/web

Met vriendelijke groet,

jabuca
Windows heeft de wereld veranderd, Linux heeft de wereld verbeterd!!

Offline Tom

  • Lid
Re: WeTransfer
« Reactie #1 Gepost op: 2013/10/29, 17:00:31 »
Die staat al een heel lange tijd in mijn FF werkbalk ,en ja het werkt goed.  ^-^
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: WeTransfer
« Reactie #2 Gepost op: 2013/10/29, 20:11:15 »
Die ken ik nog niet, leuk, bedank! Meestal gebruik ik SkyDrive voor grotere bestanden maar dit ziet er ook goed uit.

Re: WeTransfer
« Reactie #3 Gepost op: 2013/10/29, 21:23:23 »
Haha, die heb ik al jaren in mijn FF favo's. Dat jullie die nog niet kende.
Het is werkelijk een prachtig iets voor grote bestanden!

En dat had je hier niet een keer als tip kunnen neerzetten? ;)

Offline Tom

  • Lid
Re: WeTransfer
« Reactie #4 Gepost op: 2013/10/29, 21:34:11 »
Haha ja ik wist dat ze die al tijden gebruikt ,ze heeft dat al eens geschreven ,en die tip heb ik toen van Haar overgenomen ;-)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Bobbie

  • Lid
Re: WeTransfer
« Reactie #5 Gepost op: 2013/10/29, 21:58:54 »
Bedankt voor de tip, staat bij mij ook in de balk  :)

Offline wowo

  • Lid
Re: WeTransfer
« Reactie #6 Gepost op: 2013/10/29, 23:11:09 »
Gebruik wetransfer al heel lang maar zal binnenkort toch maar gebruik gaan maken van de mogelijkheden die mijn eigen NAS biedt.
Iets wat gratis is, daar moet toch iets achter zitten ? (NSA?).
(Linux vertrouw ik overigens wel  ;))
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: WeTransfer
« Reactie #7 Gepost op: 2013/10/30, 07:28:22 »
WeTransfer is een Nederlands bedrijf met (denk ik dan) servers in de EU. Ze vallen dus niet onder de Amerikaanse wetgeving.

Re: WeTransfer
« Reactie #8 Gepost op: 2013/10/30, 11:20:34 »
Onze telefoons vallen ook niet onder de Amerikaanse wetgeving maar raad eens hoeveel Nederlandse telefoons de NSA heeft afgeluisterd?

De servers van WeTransfer staan (ja Timo, je vermoeden is juist ;)) in Ierland.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: WeTransfer
« Reactie #9 Gepost op: 2013/10/30, 12:19:31 »
De servers van WeTransfer staan (ja Timo, je vermoeden is juist ;)) in Ierland.
De server staat bij Amazon Data Services Ireland maar dat wil niet zeggen dat je gegevens daar ook zijn:
personal data can be transferred through servers in the United States or other countries outside the European Union, where the European data protection rules are not applicable. Privacy regulations outside the EU might not provide the same high level of protection. By using our Service and/or Website You acknowledge and agree that WeTransfer transfers your personal data through servers that are possibly outside the EU.
Klik links bovenin op Documentatie