Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Browsing is ******  (gelezen 1067 keer)

BartVL

  • Gast
Browsing is ******
« Gepost op: 2007/11/21, 17:34:21 »
Hallo,

Als ik naar bepaalde folders probeer te openen, voornamelijk met mp3, dan crasht de "explorer" (nautilus imho)

Iemand enig idee?

Azureus gebruikte die folders, maar da prog heb ik er nu al afgezwierd want da starte niet meer op. ( ook na het verwijderen van de log files)

Offline SWAT

  • Administrator
Browsing is ******
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/21, 17:48:29 »
Misschien staan er te veel bestanden in? (hoeveel staan er in?)

En let aub op je taalgebruik.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Browsing is ******
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/21, 18:52:20 »
Start nautilus eens op vanaf de terminal en kijk of er een foutmelding komt (in de terminal) op het moment dat nautilus crahst.

BartVL

  • Gast
Browsing is ******
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/21, 21:17:27 »
Er staan niet echt veel bestanden in.

Ik opende net nautilus via de terminal, maar zie geen fout meldingen. Ik kan geen bestand selecteren in de folder en als ik het venster sluit dan geeft hij volgende boodschap:

"Arctic_Monkeys-Favourite_Worst_Nightmare-2007-MST - File Browser" is not responding.

You may choose to wait a short while for it to continue or force the application to quit entirely.

Sorry voor het taalgebruik, ben een domme belg.

Browsing is ******
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/22, 12:19:54 »
Citaat van: BartVL
Sorry voor het taalgebruik, ben een domme belg.
Offtopic
Belgen zijn niet dom, ze worden misschien door sommige mensen belachelijk gemaakt, maar het feit dat het onderwijs in belgië al zoveel beter is dan in Nederland, betekend al dat belgen over het algemeen gewoon niet dom zijn!

ontopic
Welke Ubuntu versie heb je? Gutsy, Feisty?
Is het probleem gekomen nadat je iets hebt gedaan, of was dit vrijwel meteen na de installatie?

BartVL

  • Gast
Browsing is ******
« Reactie #5 Gepost op: 2007/11/22, 15:08:39 »
gutsy,

Heb network-manager via de .deb op de liveCD geherinstalleerd.

en soms krijg ik ook foutmelding over gnome-setting-manager ofzoiets.

Robienske

  • Gast
Browsing is ******
« Reactie #6 Gepost op: 2007/11/22, 18:51:35 »
Citaat van: vlerknozem
Citaat van: BartVL
Sorry voor het taalgebruik, ben een domme belg.
Offtopic
Belgen zijn niet dom, ze worden misschien door sommige mensen belachelijk gemaakt, maar het feit dat het onderwijs in belgië al zoveel beter is dan in Nederland, betekend al dat belgen over het algemeen gewoon niet dom zijn!
Offtopic
Onderwijs in België voor 14-18 jarigen is hier lang niet zo goed als in Nederand qua richtingen. Hier kan ik maar aan mij 18e een echte ict richting volgen, terwijl je in Nederland toch al vroeger in specifieke ICT richtingen kan gaan.

Offline mp

  • Lid
Browsing is ******
« Reactie #7 Gepost op: 2007/11/22, 19:02:57 »
Citaat van: Robienske
Citaat van: vlerknozem
Citaat van: BartVL
Sorry voor het taalgebruik, ben een domme belg.
Offtopic
Belgen zijn niet dom, ze worden misschien door sommige mensen belachelijk gemaakt, maar het feit dat het onderwijs in belgië al zoveel beter is dan in Nederland, betekend al dat belgen over het algemeen gewoon niet dom zijn!
Offtopic
Onderwijs in België voor 14-18 jarigen is hier lang niet zo goed als in Nederand qua richtingen. Hier kan ik maar aan mij 18e een echte ict richting volgen, terwijl je in Nederland toch al vroeger in specifieke ICT richtingen kan gaan.
Offtopic
Dat wil niet zeggen dat 'hun' onderwijs *beter* is. Gewoon dat er meer keuze is. In Windows heb je superveel keuze (home edition, professional, weet ik wat nog allemaal), bij Ubuntu niet. Dat wil niet zeggen dat Windows *beter* is. :p