Ondersteuning > Software en configuratie

Bluetooth speakers

<< < (4/4)

Spidey-Westland:
Zal die gegevens opzoeken. Huidige dongel is

--- Code: ---Bus 002 Device 003: ID 0bda:8771 Realtek Semiconductor Corp. Bluetooth Radio
--- Einde van code ---

Op mijn laptop is een DELL Inspiron 3737 (Inspiron 3737) met een ingebouwde Bluetooth wireless interface, AR9462 Bluetooth, Qualcomm Atheros Communications.
Die ziet de Espeaker wel en geeft ook aan dat deze is gekoppeld.
Maar muziek wordt niet via die bluetooth afgespeeld.

Kan een externe Bluetooth dongel wel werken met een aan boord bluetooth device?
Is deze dan uit te schakelen en de externe te gebruiken?

SPW

loti:
Probeer het volgende eens:
Ga naar volumeregeling, kies ¨uitvoerapparaten"  en klik aan de rechterkant op  ¨stel in als terugvaloptie¨.

Ronaldus:

--- Citaat ---Kan een externe Bluetooth dongel wel werken met een aan boord bluetooth device?
Is deze dan uit te schakelen en de externe te gebruiken?
--- Einde van citaat ---

Goede vraag. Ik heb die bluetooth--stick op een desktop zonder bluetooth in gebruik. In de woonkamer gebruik ik die met de soundbar van de tv, op de werkkamer gebruik ik hem met een bluetooth speaker (ook met een desktop).

peer:
een tijdje geleden heb ik eens een interne bluetooth dongle en externe dongle aangesloten gehad. Er werden twee bluetooth adapters getoond (in debian kde). Hoe het verder werkte weet ik niet meer.

Ronaldus:
Ik zie trouwens dat je met 22.04 werkt. Zomaar kans dat je met 24.04 geen problemen meer hebt... (Mss uit te proberen met een usb live stick.) > volgens mij zit in mijn bluetooth stick dezelfde chip...

Zie ook nog: https://linuxreviews.org/Realtek_RTL8761B

Voor wat betreft de speaker in bluetooth: mss verbinding verbreken en opnieuw 'pairen'?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie