Ondersteuning > Hardware en drivers

harde schijf onhandelbaar

<< < (3/3)

vinum:
ben nu bezig de belangrijkste bestanden te "redden", maar ik denk dat de schijf naar de filistijnen is, krijg ook regelmatig een melding over "disk health", dus...

emvedeesje:

--- Citaat van: vinum op 2024/08/05, 18:39:16 ---ben nu bezig de belangrijkste bestanden te "redden", maar ik denk dat de schijf naar de filistijnen is, krijg ook regelmatig een melding over "disk health", dus...

--- Einde van citaat ---

Dat kan je gemakkelijk nazien in programma Schijven.
Selecteer de probleemschijf en dan via de 3 puntjes: SMART-gegevens en zelftests.
Daar zie je alle mogelijke gegevens en kan je gelijk oordelen of de schijf "aan het gaan is".

vinum:
vraag mij niet hoe, maar blijkbaar is de schijf teruggekeerd van de filistijnen (lol)
ik heb de partitie kunnen formatteren, iets wat ik de hele week reeds geprobeerd heb maar nooit is gelukt!
raar maar waar: het ding lijkt terug in orde, benieuwd of ik ze kan blijven gebruiken!

vinum:
ik dacht dat het terug in orde was, maar kijk: nu krijg ik toch wel wéér een melding omtrent "disk health" zeker! ik ga het ding nu toch maar afvoeren )-:

emvedeesje:

--- Citaat van: vinum op 2024/08/08, 09:17:27 ---ik dacht dat het terug in orde was, maar kijk: nu krijg ik toch wel wéér een melding omtrent "disk health" zeker! ik ga het ding nu toch maar afvoeren )-:

--- Einde van citaat ---

Zoals reeds getipt:
Dat kan je gemakkelijk nazien in programma Schijven.
Selecteer de probleemschijf en dan via de 3 puntjes: SMART-gegevens en zelftests.
Daar zie je alle mogelijke gegevens en kan je gelijk oordelen of de schijf "aan het gaan is".

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie