Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Chrome extensie Disney+ auto retry,  (gelezen 4618 keer)

Offline jos34

  • Lid
Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Gepost op: 2020/07/21, 16:37:54 »
Ik heb steeds error 83 en andere errors, of blijft hangen.
Als er nou een Chrome extensie zou zijn die een auto refresh van de pagina kan uitvoeren op Disney+ zou dat al veel irritatie schelen.
Helaas is die er niet zover ik weet, weet iemand of er een mogelijkheid is een Chrome extensie te verzoeken en waar?

Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #1 Gepost op: 2020/07/23, 17:27:02 »
Ik heb het maar even voor je opgezocht; linux wordt niet ondersteund: Browsers die draaien op het Linux-besturingssysteem.
https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=e8b14dfd1b054010a24eb8c11a4bcba3
Xubuntu 22.04.3 LTS
Gemeente Assen

Offline MKe

  • Lid
Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #2 Gepost op: 2020/07/23, 22:37:46 »
Ik heb het maar even voor je opgezocht; linux wordt niet ondersteund: Browsers die draaien op het Linux-besturingssysteem.
https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=e8b14dfd1b054010a24eb8c11a4bcba3
hier doet Disney+ het prima met FireFox op Ubuntu.

Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #3 Gepost op: 2020/07/23, 23:13:53 »
Dat is dan voor mij ook een raadsel, want het staat er toch echt.
Jos34 kan dan beter contact opnemen met de helpdesk van Disney+ of Firefox gebruiken.
of gooi deze link in een vertaalmachine:
https://www.androidcentral.com/error-83-disney-plus
« Laatst bewerkt op: 2020/07/23, 23:16:14 door Polleke »
Xubuntu 22.04.3 LTS
Gemeente Assen

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #4 Gepost op: 2020/07/24, 08:45:57 »
Een van de vele opmerkingen op het net:

If all else fails and you’re desperate to stream Disney Plus, try logging into another device. As frustrating as that sounds, a device compatibility issue like Error 83 means the app is having an issue with the specific device you’re using, so switching to a computer, gaming console, or smart TV should yield a different result.

Opties:

Mogelijk je (nVidia) Video driver? probeer de nouveau driver of andersom, de fabrieksdriver.

Gebruik Google Chrome ipv Chromium, of probeer Firefox.

Test vanaf een LiveDVD/USB
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline jos34

  • Lid
Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #5 Gepost op: 2020/07/24, 15:42:27 »
Dat is dan voor mij ook een raadsel, want het staat er toch echt.
Jos34 kan dan beter contact opnemen met de helpdesk van Disney+ of Firefox gebruiken.
of gooi deze link in een vertaalmachine:
https://www.androidcentral.com/error-83-disney-plus

In het begin werkte het ook niet, later wel. (de beveiliging is blijkbaar naar beneden  geschroeft) Die slomen hebben hun website gewoon nog steeds niet bijgewerkt.
Helpdesk van Disney+ is flutzooi, houden je aan het lijntje en roepen dingens als cache en internet geschiedennis wissen. ("soluties" die ook op het web staat beschreven) (die internet geschiedennis wil ik houden, dus dat ga ik niet doen) Er werdt mij zelf aanbevolen om de computer uit te zetten en de stekker 5 minuten uit het stopcontact te halen geloof ik.
Deze problemen doen zich zowel op Windows als Linux voor en ook op verschillende browsers.

Het verschilt per moment en dag en video, maar het probleem licht duidelijk gewoon bij Disney, en dan gaan zij zich zwak opstellen met kul dingen als leeg je internet geschiedennis en trek de stekker uit het stopcontact.
Het valt mij nog mee dat ze er niet mee aan kwamen zetten je computer in de fik te steken, ikzelf kwam daar wel mee overigens.
« Laatst bewerkt op: 2020/07/24, 22:05:13 door jos34 »

Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #6 Gepost op: 2020/07/24, 16:43:45 »
Het valt mij nog mee dat ze er niet mee aan kwamen zetten je computer in de fik te steken, ik wel overigens.
:laugh: :laugh: :laugh:

Lukt het wel met Firefox of ook niet? Dan kun je de boel beter opzeggen. Wellicht is Netflix een goed alternatief.
Xubuntu 22.04.3 LTS
Gemeente Assen

Offline MKe

  • Lid
Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #7 Gepost op: 2020/07/24, 19:20:59 »
Overigens lijkt de error ook vaak te komen opzetten als je een server timeout krijgt. Wij lijken hier niet veel last van te hebben, maar ik denk dat het afhangt van je internet verbinding/provider. Anders misschien een keer proberen om de Google DNS server in te stellen? Die werkt vaak beter dan die van Ziggo e.d.

Offline MKe

  • Lid
Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #8 Gepost op: 2020/07/24, 19:22:26 »
Het valt mij nog mee dat ze er niet mee aan kwamen zetten je computer in de fik te steken, ik wel overigens.
:laugh: :laugh: :laugh:

Lukt het wel met Firefox of ook niet? Dan kun je de boel beter opzeggen. Wellicht is Netflix een goed alternatief.
Netflix heeft een ander aanbod. Dat is het irritante van de tegenwoordige streamingsdiensten. Someig dingen kun je bij de ene zien, andere weer bij de ander. Heel irritant. Hopelijk worden ze op een gegeven moment weer gewoon in de tv bundel opgenomen.

Offline jos34

  • Lid
Re: Chrome extensie Disney+ auto retry,
« Reactie #9 Gepost op: 2020/07/24, 22:00:25 »
Het valt mij nog mee dat ze er niet mee aan kwamen zetten je computer in de fik te steken, ik wel overigens.
:laugh: :laugh: :laugh:

Lukt het wel met Firefox of ook niet? Dan kun je de boel beter opzeggen. Wellicht is Netflix een goed alternatief.

Zelfde soort problemen, en de content van Netflix spreekt mij totaal niet aan. Het gaat mij om de Disney Channel series.