Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opdracht (command) vragenhoekje  (gelezen 2091 keer)

Offline HWE64

  • Lid
Re: Opdracht (command) vragenhoekje
« Reactie #25 Gepost op: 2019/07/27, 18:36:26 »
Dan kan een uitleg in 'Jip en janneke' taal effectiever zijn. En we moeten deze gebruikers niet gaan afschepen met 'RTFM', dan haken ze af. Ik ken fora waar dat helaas gebeurt, niet dit forum overigens.
Ik ben ook een persoon die geen verstand heeft van commando's. In de paar jaar dat ik Linux gebruik heb ik heel wat keren het forum nodig gehad en gekregen. Voor velen een peulenschilletje maar voor mij blijven de commando's een heel moeilijke materie. (Weet alleen dat ze nu in Doorn zitten en waarschijnlijk verhuizen naar Vlissingen ;))
Henk
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline Tom

  • Lid
Re: Opdracht (command) vragenhoekje
« Reactie #26 Gepost op: 2019/07/27, 19:00:23 »
Plus het technisch Engels kan lastig zijn voor sommige mensen.

Naar mijn mening is er niets mis met dit soort vragen en roepen dat je moet googelen riekt meer naar gedrag dat op het Arch forum thuis hoort.

Ook ik leer van dit topic !.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

DarkEra

  • Gast
Re: Opdracht (command) vragenhoekje
« Reactie #27 Gepost op: 2019/07/27, 19:10:18 »
Mijn reactie was wat erover. Ik heb EvC vandaag even een privé bericht gestuurd. Laten we het nu verder voor wat het is en maar terug naar de oorsprong gaan waar EvC het topic voor bedoeld had. :)

Offline h2o

  • Lid
Re: Opdracht (command) vragenhoekje
« Reactie #28 Gepost op: 2019/07/27, 19:24:13 »
Mijn reactie was wat erover. Ik heb EvC vandaag even een privé bericht gestuurd. Laten we het nu verder voor wat het is en maar terug naar de oorsprong gaan waar EvC het topic voor bedoeld had. :)
Dat vind ik wel netjes van jou. Goed bezig!  :)
Werk laptops + werkstation: Debian Testing
Privé laptops: Debian Testing/Unstable
Test laptop: Diverse andere Linux distribities
Chromebooks: ChromeOS Flex

Offline EvC

  • Lid
Re: Opdracht (command) vragenhoekje
« Reactie #29 Gepost op: 2019/07/27, 19:44:43 »
Dank voor dat bericht, Maik. De inhoud aanvaard ik.

On-topic weer.
Dell XPS 13:  Fedora 40 Cinnamon + GNOME Boxes

Offline MKe

  • Lid
Re: Opdracht (command) vragenhoekje
« Reactie #30 Gepost op: 2019/07/28, 07:27:00 »
Mijn reactie was wat erover. Ik heb EvC vandaag even een privé bericht gestuurd. Laten we het nu verder voor wat het is en maar terug naar de oorsprong gaan waar EvC het topic voor bedoeld had. :)
klasse!