Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: thema  (gelezen 676 keer)

Offline Ivan1986

  • Lid
thema
« Gepost op: 2007/03/07, 10:44:21 »
eerst en vooral, ik heb al heel veel over themas gelezen en het onderwerp "hoe ziet jou thema eruit" is zo onoverzichtelijk veel dat ik niet vind hoe ik juist ene thema moet aanpassen.

Ik heb beryl en het werkt perfect maar als ik met emerald themer een ander thema neem dan past die alleen maar de buitenste kader aan niks kleur  niet de balk onderaan.....
nu de vraagn hoe doe ik dat juist men balk onderaan van thema veranderen en hoe komt het dat het thema er niet uitziet zoals ze op de foto laten zien (ik weet wel dat de achtergorn appart moet veranderd worden enzo maar toch is er iets vreemd)

gegroet Ivan

Offline Ivan1986

  • Lid
thema
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/08, 10:59:49 »
is er nu niemand die dit weet :s ...... kei erg :(

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
thema
« Reactie #2 Gepost op: 2007/03/08, 15:54:52 »
Die zaken kan je niet aanpassen met de emerald themer.
Je kan het instellen bij voorkeuren>thema's. (ik weet niet precies hoe het in het nederlands heet)
Oftewel: je moet de gewone thema instellingen van Ubuntu gebruiken.

Offline siegi

  • Lid
thema
« Reactie #3 Gepost op: 2007/03/08, 16:02:30 »
Citaat van: Ivan1986
is er nu niemand die dit weet :s ...... kei erg :(
Het ubuntu forum komt meestal redelijk snel met antwoorden maar nu ben je wel aan het overdrijven.  Je geeft het een kwartier tijd.  
Btw het is ook op dat moment nog maar 10  a 11 uur dus iedereen zit op werk of op school.

Emerald is alleen window decoration dus alleen de kader rond je venster.  
Als je de rest wil veranderen moet je het gtk thema veranderen je vind gtk thema op art.gnome.org en gnomelook.org
Voor kde moet je gaan zoeken op kdelook.org
Rechtse klik op het paneel onderaan eigenschappen achtergrond.  Je vind paneel achtergronden eveneens op gnomelook.org en kdelook.org

Offline Ivan1986

  • Lid
thema
« Reactie #4 Gepost op: 2007/03/08, 18:10:03 »
owke merci... en der is dus wel ene dag tussen he ... ik had gewoon graag antwoord maar men onderwerp stodn bena op het tweede blad . Inderdaad het lijkt maar een kwartier tussen maar het is een dag en een kwartier ;)

groetjes Ivan