Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kubuntu shutdown  (gelezen 980 keer)

Offline peter40

  • Lid
kubuntu shutdown
« Gepost op: 2009/05/03, 16:07:27 »
Ik heb een nieuwe 9.04 geinstalleerd maar deze reageerde niet meer op het toetsenbord. Inloggen ging nog wel. ik heb dit wel eerder meegemaakt met Kubuntu. Weet iemand wat dit kan zijn?

Offline Tom

  • Lid
Re: kubuntu shutdown
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/03, 16:55:51 »
Ik heb een nieuwe 9.04 geinstalleerd maar deze reageerde niet meer op het toetsenbord. Inloggen ging nog wel. ik heb dit wel eerder meegemaakt met Kubuntu. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik ken niks van kubuntu , maar heeft u al gekeken bij systeem - voorkeuren - toetsenbord of daar alles juist staat.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: kubuntu shutdown
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/03, 17:20:56 »
Ik heb een nieuwe 9.04 geinstalleerd maar deze reageerde niet meer op het toetsenbord. Inloggen ging nog wel. ik heb dit wel eerder meegemaakt met Kubuntu. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik ken niks van kubuntu , maar heeft u al gekeken bij systeem - voorkeuren - toetsenbord of daar alles juist staat.
Uiteraard zal de poster dit niet vinden, want dit is een GNOME-locatie.

Systeeminstellingen -> Toetsenbord en muis.

Offline Tom

  • Lid
Re: kubuntu shutdown
« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/03, 17:24:10 »
Ik heb een nieuwe 9.04 geinstalleerd maar deze reageerde niet meer op het toetsenbord. Inloggen ging nog wel. ik heb dit wel eerder meegemaakt met Kubuntu. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik ken niks van kubuntu , maar heeft u al gekeken bij systeem - voorkeuren - toetsenbord of daar alles juist staat.
Uiteraard zal de poster dit niet vinden, want dit is een GNOME-locatie.

Systeeminstellingen -> Toetsenbord en muis.
Dan moet hij wachten op een kubuntu gebruiker. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline peter40

  • Lid
Re: kubuntu shutdown
« Reactie #4 Gepost op: 2009/05/04, 16:32:12 »
Ik heb kubuntu opnieuw geinstalleerd maar gaf weer andere problemen. Dus ben ik teruggegaan naar m.n. oude nest. Ubuntu 9.04 werkt perfect, ik denk toch dat Ubuntu beter is uitgewerkt dan Kubuntu.

Re: kubuntu shutdown
« Reactie #5 Gepost op: 2009/05/04, 16:35:07 »
Ik heb kubuntu opnieuw geinstalleerd maar gaf weer andere problemen. Dus ben ik teruggegaan naar m.n. oude nest. Ubuntu 9.04 werkt perfect, ik denk toch dat Ubuntu beter is uitgewerkt dan Kubuntu.

Helaas is dat het geval... Ubuntu is dan ook een distro die erg op GNOME is gericht. Voor puur KDE moet je weer ergens anders zijn.