Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: problemen met ICY BOX  (gelezen 941 keer)

problemen met ICY BOX
« Gepost op: 2008/12/06, 17:15:23 »
Hoi,
Kom net thuis met een nieuwe ICY BOX externe HD. Wil hem onmiddellijk gebruiken voor backup, maar hij wil niet mounten..
Ik krijg eerste een error met een hele beschrijving onder de details ... zelf dat ik regels kan toevoegen onder fstab om de schijf te forceren om te mounten (geprobeerd maar niet gelukt)

Enkele sec later tweede foutmelding:
DBus error org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Did not receive a reply. Possible causes include: the remote application did not send a reply, the message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired, or the network connection was broken.

Iemand ervaring met Icy Box? Hoe komt dit?

Re: problemen met ICY BOX
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/07, 09:07:56 »
Mijn ICY BOX staat hier nog werkloos te wezen.....echt niemand die een ICY box externe HD heeft en dezelfde probl ervaren heeft als ik nu heb? ???

Offline mcgyver

  • Lid
Re: problemen met ICY BOX
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/07, 14:20:29 »
Nee, maar is het een idee om op te starten met de GParted live cd en vervolgens te kijken hoe het zit met je koelbox ehh, ICY BOX. Misschien is het dan mogelijk om hem te partitioneren/formatteren/activeren.


Re: problemen met ICY BOX
« Reactie #4 Gepost op: 2008/12/08, 17:57:24 »
De live cd van Gparted? Als er niet wordt aangekoppeld, dan lijkt het me vreemd dat zoiets zou werken? Wat denken jullie?
De link van de zoekterm van google, leverde bij mij niet onmiddellijk iets van betekenis op.