Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [bug?] firefox 3 achtergrond instellen  (gelezen 865 keer)

tuxido_devito

  • Gast
[bug?] firefox 3 achtergrond instellen
« Gepost op: 2008/04/30, 14:46:03 »
Als ik met firefox 3 in hardy een wallpaper wil instellen (rechtermuisknop op afbeelding) krijg ik het dialoog maar zodra ik op instellen klik gebeurd er niets. hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige?

Offline Mij

  • Lid
[bug?] firefox 3 achtergrond instellen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/30, 14:53:22 »
Citaat van: tuxido_devito
Als ik met firefox 3 in hardy een wallpaper wil instellen (rechtermuisknop op afbeelding) krijg ik het dialoog maar zodra ik op instellen klik gebeurd er niets. hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige?
Ja, nu moet je het eerst opslaan en dan in Uiterlijk toevoegen.

tuxido_devito

  • Gast
[bug?] firefox 3 achtergrond instellen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/30, 14:56:43 »
jahahahah firefox 3 beta 5 is stabiel :S

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
[bug?] firefox 3 achtergrond instellen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/30, 14:59:47 »
Citaat van: tuxido_devito
jahahahah firefox 3 beta 5 is stabiel :S
Kom op zeg. FF 3 is prima. Dit vind ik ergerlijk.

Er was maar 1 echt probleem met FF 3 en dat is inmiddels opgelost:
http://forum.ubuntu-nl.org/message/243368#p243368

tuxido_devito

  • Gast
[bug?] firefox 3 achtergrond instellen
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/30, 15:08:30 »
als firefox 3 het naar een een release haalt en zeker een lts release moet alles werken en zit ik niet te wachten op dit soort fouten, deze functie gebruik ik en veel mensen regelmatig. er mag best kritiek zijn op het ubuntu team want als dit gewoon niet werkt waarom zet je dan ff 3 erneer of kom als de donder met een update maar ik zie nog steeds geen balonnetje. netzoiets ergelijks was gutsy die het geluid een beetje verknald had met pulseaudio dat er nog niet 100% in zat waardoor hover previews en het afmeld geluid niet functioneerde, ik kan mij meer storen aan ff met wallpapers maar goed.

ubuntu zet een goed os neer maar laat soms te grofe steekjes vallen. ik hoop serieus dat ze er van leren niet te overmoedig het nieuwste van het nieuwste willen hebben als dit nog beta is. dat hij bij mij traag is kan ik door de vingers zien omdat ik een van de weinige schijn te zijn maar als dit probleem zich in veel gevallen voor doet is dit gewoon een grofe fout. dit had bij het testen best naar voren kunnen komen.

btw: ik kan dit probleem niet nep noemen...

Offline Mij

  • Lid
[bug?] firefox 3 achtergrond instellen
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/30, 15:18:29 »
Het probleem is inmiddels al opgelost, firefox moet alleen nog even in de updates komen.