Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Waarom kun je een autoradio eigenlijk niet bedienen met een afstandbediening?  (gelezen 1350 keer)

Offline jos34

  • Lid
Dan kan ik die nare muziek van de chauffeur tenminste uitknallen.

Heb ooit een auto gereden waarin naast het stuur de radio bedient kon worden...
Dat was wel prettig.  :)
Maar als je als passagier je zo ergert aan de muziek keuze van de bestuurder kan je eigenlijk maar 3 dingen doen:

* netjes vragen of de bestuurder iets anders opzet...

* een koptelefoon met eigen muziek opzetten...

*  gewoon de muziek keuze van de bestuurder accepteren en ophouden met zeuren  ;)

Offline jos34

  • Lid
Heb ooit een auto gereden waarin naast het stuur de radio bedient kon worden...
Dat was wel prettig.  :)
Maar als je als passagier je zo ergert aan de muziek keuze van de bestuurder kan je eigenlijk maar 3 dingen doen:

* netjes vragen of de bestuurder iets anders opzet...

* een koptelefoon met eigen muziek opzetten...

*  gewoon de muziek keuze van de bestuurder accepteren en ophouden met zeuren  ;)

Je vergeet er 4 of meer?, 1 de radio uitzetten (meestal kun je er wel bij als je helemaal naar voren bukt)
2.Herrie schoppen/de boel afbreken.
3.Met (eigen) vervoer gaan.
4.Het achterstuk afschermen met een wand.
« Laatst bewerkt op: 2016/09/07, 16:27:22 door jos34 »

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Dan kan ik die nare muziek van de chauffeur tenminste uitknallen.

Ze zijn er wel auto radio's met ab, maar blijkbaar niet de auto radio van jouw chauffeur... =D


Citaat
Je vergeet er 4 of meer?, 1 de radio uitzetten (meestal kun je er wel bij als je helemaal naar voren bukt)
2.Herrie schoppen/de boel afbreken.

Dat levert alleen maar ruzie en irritatie op, en dat wil je niet hebben in het verkeer.

Ja ze zijn er wel. Zelf ook gehad, omdat het er bij zat. Al zie/zag ik het nut er niet echt van in voor de bestuurder die er naast zit. Bijrijders moeten gewoon van de muziek af blijven aangezien de chauffeur (ik) kapitein is op het schip.
(Ik ben overigens geen dictator, maar ik wil geen gedoe rondom me als ik rijd. Als men muziek zachter of veranderd wil moet men het mij gewoon vragen.)

Maar ik snap je probleem. Kun je niet de spiekers uit de deuren schroeven en het draadje door knippen? Ben je klaar met een kruiskopschoevendraaier en kniptangetje.  :evil:
« Laatst bewerkt op: 2016/09/08, 13:33:46 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Ja ze zijn er wel. Zelf ook gehad, omdat het er bij zat. Al zie/zag ik het nut er niet echt van in voor de bestuurder die er naast zit. Bijrijders moeten gewoon van de muziek af blijven aangezien de chauffeur (ik) kapitein is op het schip.

Ik had zelf een Sony auto radio met AB, enige waarvoor ik het handig vond is dat je op een hobbelige weg (op vakantie) makkelijker de auto radio bedient... Een AB in je hand trilt een stuk minder, in vergelijk met uitgestrekte arm een specifiek klein knopje op de auto radio proberen te raken.

JohPoe

  • Gast
Op een hobbelige weg moet je beide handen aan het stuur houden  :police:

Op een hobbelige weg moet je beide handen aan het stuur houden  :police:

Hahahahaha. Je was me voor.  ^-^
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Ja ze zijn er wel. Zelf ook gehad, omdat het er bij zat. Al zie/zag ik het nut er niet echt van in voor de bestuurder die er naast zit. Bijrijders moeten gewoon van de muziek af blijven aangezien de chauffeur (ik) kapitein is op het schip.
(Ik ben overigens geen dictator, maar ik wil geen gedoe rondom me als ik rijd. Als men muziek zachter of veranderd wil moet men het mij gewoon vragen.)

Maar ik snap je probleem. Kun je niet de spiekers uit de deuren schroeven en het draadje door knippen? Ben je klaar met een kruiskopschoevendraaier en kniptangetje.  :evil:
Ook dat gaat niet bij veel auto's..Moet je eerst de hele deur slopen,omdat die van achteren vast zit..
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Op een hobbelige weg moet je beide handen aan het stuur houden  :police:

Hahahahaha. Je was me voor.  ^-^

Als er echt een vervelend nummer/gepraat op de radio is, dan is dat de nul optie =D

Maar ik snap je probleem. Kun je niet de spiekers uit de deuren schroeven en het draadje door knippen? Ben je klaar met een kruiskopschoevendraaier en kniptangetje.  :evil:
Ook dat gaat niet bij veel auto's..Moet je eerst de hele deur slopen,omdat die van achteren vast zit..
:D
Met dezelfde kruiskopschoevendraaier schroef je zo de klinkjes en zwengel er af en wip je het deurpaneel er meestal ook zo mee uit. Lukt dat niet helemaal dan is dat deurpaneel niet meer dan stevig karton wat je makkelijk kunt knakken.
Dat hoeft dus niet een hindernis te zijn. Waar een wil is is een weg.  :evil:
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore