Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Het Weerbericht via De Redactie: niet leesbaar?  (gelezen 789 keer)

Offline Nassara

  • Lid
Het Weerbericht via De Redactie: niet leesbaar?
« Gepost op: 2012/08/15, 21:51:11 »
Hoi,

Sinds blijft het kadertje met het weerbericht op De Redactie (http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/weer) blanco... Wat is hier het probleem?

Bart

Offline RikRik

  • Lid
Re: Het Weerbericht via De Redactie: niet leesbaar?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/08/15, 22:07:24 »
the weather widget, een service van de site, kan niet geladen worden omdat die niet beschikbaar is op dit moment.

Offline Tom

  • Lid
Re: Het Weerbericht via De Redactie: niet leesbaar?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/08/15, 22:10:42 »
Heb die vroeger ook gebruikt tot dat ik een betere vond http://www.hln.be/hln/nl/weather/forecast/925/201997/Weer-in-Kleine-Brogel-.dhtml
Typ er uw plaats in (dicht bijzijnde) en laat hem zoeken.
Gebruik zelfs geen xfce4-Weather-plugin meer ,was mij te onnauwkeurig.
« Laatst bewerkt op: 2012/08/15, 22:12:17 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Het Weerbericht via De Redactie: niet leesbaar?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/08/16, 12:17:21 »
Ik had ook dat fenomeen dat er niets te zien was, maar vandaag heb ik een update voor de flashplugin gehad en nu werkt het naar behoren.

Ik ben niet zeker of het iets met mekaar te maken heeft, maar in ieder geval werkt het nu perfect bij mij .
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline RikRik

  • Lid
Re: Het Weerbericht via De Redactie: niet leesbaar?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/08/16, 12:23:16 »
Ik had ook dat fenomeen dat er niets te zien was, maar vandaag heb ik een update voor de flashplugin gehad en nu werkt het naar behoren.

Ik ben niet zeker of het iets met mekaar te maken heeft, maar in ieder geval werkt het nu perfect bij mij .

Klopt, gisteren schreef ik: the weather widget, een service van de site, kan niet geladen worden omdat die niet beschikbaar is op dit moment.
Vandaag, zonder update van de flashplugin, werkt de service weer zoals het hoort