Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam  (gelezen 1932 keer)

Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Gepost op: 2011/06/27, 14:43:48 »
Er zijn pas twee nieuwe leden aan het webteam toegevoegd. Wellicht is het een goed idee om het webteam ook op het forum een eigen forumonderdeel te geven in het teamsgedeelte?

Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #1 Gepost op: 2011/06/27, 16:02:55 »
Ik ben voor! :)

Offline heir4c

  • Lid
Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #2 Gepost op: 2011/06/27, 20:09:38 »
+1
Zo kunnen we ook volgen wat er gebeurd/veranderd. En kan er info op een centrale plaats doorgegeven worden.
Zo kunnen leden ook actief meedenken/meewerken.
En zo komen alle onderdelen van Ubuntu-NL wat meer in het 'zicht' van de leden.
« Laatst bewerkt op: 2011/06/27, 20:12:13 door heir4c »
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #3 Gepost op: 2011/06/27, 21:08:55 »
Misschien is het handig als het team zelf ook een stem hierin krijgt? :P
Misschien werken ze zelf liever via een mailinglijst, zoals bijv. het vertaalteam...

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #4 Gepost op: 2011/06/27, 21:26:00 »
Wie zitten er in dat team dan?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #5 Gepost op: 2011/06/27, 21:33:48 »
Wie zitten er in dat team dan?

Het etiquette "webteam" is ooit onder de naam van een actief lid van ubuntu-nl gezet die de "ubuntero van de maand" en het "prikbord" onder andere deed. Deze werkzaamheden zijn zo gegroeid in de loop van de tijd. We weten eigenlijk niet heel precies wat de eventuele andere werkzaamheden zijn. het team (double12) is uitgebreid met maik en commandoline, en na de server overgang gaan we de taken opnieuw bekijken en waarschijnlijk ook uitbreiden, zodat het prikbord en ubuntero van de maand in ieder geval weer snel wordt opgepikt, en onderhouden.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #6 Gepost op: 2011/06/27, 22:51:20 »
Bedankt voor de uitleg. Zelf wist ik dit wel een beetje. Maar ik denk dat het nu ook een stuk duidelijker is voor de mensen die niet alles volgen :-)
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #7 Gepost op: 2011/06/27, 23:36:05 »
Ik heb altijd gedacht dat het webteam ook verantwoordelijk was voor www.ubuntu-nl.org, de website dus. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.

Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #8 Gepost op: 2011/06/27, 23:43:45 »
@leoquant: Vergeet dat prikbord maar. Ik wacht al een paar maanden totdat SWAT me eindelijk toevoegt aan het Prikbord-beheer. Double12 heeft ook al verschillende maanden achter zijn broek aan gezeten. Als SWAT geen leden toevoegt aan het Prikbord-beheer, dan is het Prikbord ten dode opgeschreven.

Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #9 Gepost op: 2011/06/27, 23:44:21 »
Ik heb altijd gedacht dat het webteam ook verantwoordelijk was voor www.ubuntu-nl.org, de website dus. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.

Dat was zo, todat DanielV ermee ophield. Toen nam Nun zijn taken voor de website over.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Forumonderdeel voor het nieuwe webteam
« Reactie #10 Gepost op: 2011/06/28, 06:58:45 »
Er zijn pas twee nieuwe leden aan het webteam toegevoegd. Wellicht is het een goed idee om het webteam ook op het forum een eigen forumonderdeel te geven in het teamsgedeelte?
+1 :)