Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Fout tijdens verbinden met Digid.nl in Firefox  (gelezen 206 keer)

Offline Bobbie

  • Lid
Fout tijdens verbinden met Digid.nl in Firefox
« Gepost op: 2024/04/22, 08:52:49 »
Fout tijdens verbinden digid.nl ,in Firefox

Inloggen bij mijn overheid of ziekenfonds gebeurt met Digid, hierna komt helaas een een blank tabblad met de tekst:dat de pagina verwijst niet op de juiste manier door, fout tijdens het verbinden met digid.nl.
Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren  van Cookies.
 Heb cookies en geschietenis gewist, geen positief resultaat andere computer me linx ook niet, alleen via een live USB stick ook niet. WAt zal er aan de hand zijn, Antwoord ??
« Laatst bewerkt op: 2024/04/22, 08:55:28 door Bobbie »
Handige tips voor beginners: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/

Offline HWE64

  • Lid
Re: Fout tijdens verbinden met Digid.nl in Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2024/04/22, 09:22:31 »
Bij mij in FF 125.01 werkt alles gewoon.
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Fout tijdens verbinden met Digid.nl in Firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2024/04/22, 15:03:40 »
1 Mogelijk uBlock uitschakelen.
2 Geconstateerd bij Caiway, in https://mijn.caiway.nl bij netwerk dynamisch ip inschakelen. Kan tot een half uur duren en/of de modem en router minimaal 30 sec spanningsloos maken, daarna nog even wachten tot e.e.a. weer is opgestart.
« Laatst bewerkt op: 2024/04/22, 15:08:06 door DeBaas »
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline Bobbie

  • Lid
Re: Fout tijdens verbinden met Digid.nl in Firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2024/04/23, 14:36:17 »
Ik heb de indruk dat dat het ligt aan een nieuwe installatie en voor het eerst openen van firefox komt de vraag importeren uit uit vorige browser en een vraag van google deze heb ik genegeerd en de bookmarks geinpoteerd, dit lijkt goed te gaan

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Fout tijdens verbinden met Digid.nl in Firefox
« Reactie #4 Gepost op: 2024/04/23, 16:41:27 »
Nieuwe versie geïnstalleerd uit ???????? welke bron?
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL