Teams > Forum feedback

Het grote feedbacktopic voor het nieuwe forum

<< < (3/87) > >>

Dimi77:
Vind het toch wel mooi, lekker fris!!

Michael Tel:
Mijn complimenten aan het forum-/webteam. Het ziet er goed uit.

lord4163:
Inderdaad mooi gemaakt, maar wel ff wennen :)

SeySayux:
Ik vind die kadertjes rond de tekst van posts een beetje lelijk, maar voor de rest, prima!

(Alhoewel mijn eerste reactie was: "WTF hebben ze nu aangevangen? Oh, een nieuw thema!" ;) -- maar ik denk dat iedereen dat had )

EDIT: ik zie net dat de tagline uit mijn profiel nu wel onder mijn avatar staat... Hmm... :P

Tom:

--- Citaat van: Leen2911 op 2012/04/21, 08:59:23 ---
--- Citaat van: Leen2911 op 2012/04/21, 08:50:09 ---Zo ziet er fraai uit is alleen wel weer even wennen .
Nou ben ik wel benieuwt of het mogelijk is om de kleur en achtergrond is aan te passen,
daar ik met sommige kleuren last heb met duidelijk kunnen lezen.


--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---
Heb ik ook maar ik druk op Ctrl  en 1 keer op de + en het gaat voor de hele Forum sessie uitstekend ,kan daar goed mee leven (gewoonte).
Voor de rest ziet het er goed uit ,natuurlijk moet je het één en ander gewoon worden maar dat zal wel lukken.
Merk wel juist op dat als ik mijn bericht verzonden heb dat ik meteen boven aan de pagina van dit topic sta ,en dus eerst naar onderen scrollen moet om mijn bericht te lezen.
Ach ja dat zal nog wel bijgewerkt worden gewoon een kwestie van tijd.
Tja voor de rest een dik compliment voor de harde werkers achter het front ... Top.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie