Ondersteuning > Software en configuratie

PDF downloaden lukt niet in Firefox, wel in Chrome

(1/3) > >>

Cargamel:
Het downloaden van een PDF lukt niet in Firefox (93.0 - blanco inhoud/scherm), maar wel in Chrome. Hoe kan dat?

HWE64:

--- Citaat van: Cargamel op 2021/10/12, 17:46:00 ---Het downloaden van een PDF lukt niet in Firefox (93.0 - blanco inhoud/scherm), maar wel in Chrome. Hoe kan dat?

--- Einde van citaat ---
Werkt hier in Xununtu met FF93 perfect.

ajjp:

--- Citaat ---Het downloaden van een PDF lukt niet in Firefox (93.0 - blanco inhoud/scherm), ...
--- Einde van citaat ---
Je bent niet erg duidelijk. Ik kan met Firefox 93.0 wel alle PDF's downloaden -althans, het is tot nu toe nooit mislukt-, dus aan Firefox zal het m.i. niet liggen.

amrus:
Kijk eens in je map downloads.

Cargamel:
In de downloads is niks te vinden. Ik zit op een site waarop een aantal links staan naar documenten. De meeste zijn HTML files,  een aantal PDF's, d.w.z. (als ik kijk onder "inspecteren") HTML files met links naar een PDF bestand. Alle files kan ik in Firefox openen, behalve één PDF bestand. Zie bijlage. Firefox opent 'm, maar de inhoud is blanco. Onder Chromium geen probleem. In de bijlage staat de link. Ben beneiuwd of ik de enige ben die de PDF niet kan lezen met Firefox.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie