Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dubieuze vergelijkingen of onwetendheid?  (gelezen 3921 keer)

Re: Dubieuze vergelijkingen of onwetendheid?
« Reactie #25 Gepost op: 2016/02/17, 22:45:15 »
Kun je inmiddels met M$Off. al naar pdf exporteren?
Want dat heeft lang niet gekund. In elk geval niet t/m de versie welke ik had. Dat kon wel maar dan moest je een heel duur zakelijk pakket kopen.
En ik vind pdf heden ten dage toch wel een hele handige feature.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: Dubieuze vergelijkingen of onwetendheid?
« Reactie #26 Gepost op: 2016/02/17, 22:45:47 »
Ja hoor
Ah dat wist ik niet, heb Office al lang niet meer gebruikt. Schakelt Word dan ook over op de correcte spelling(s)controle van de nieuw ingestelde taal?

Re: Dubieuze vergelijkingen of onwetendheid?
« Reactie #27 Gepost op: 2016/02/17, 22:51:45 »
Xubuntu in 2 talen, zijn die dan automatisch account gebonden, of moet je dit (steeds) instellen?
Van Windows-7 Ultimate zijn losse taalmodules te installeren, misschien ook voor een office pakket van dezelfde makers?
Ron, ik heb het over twee verschillende pc's, een Nederlandse en een Franse. Op een enkele Linux-pc kun je ook meerdere talen installeren voor de interface en de programma's zoals LO zelf (woordenlijsten dus, spelling(s)controle), het gebruik daarvan gaat inderdaad het makkelijkst via verschillende accounts: user_NL, user_FR, user_EN, etc.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Dubieuze vergelijkingen of onwetendheid?
« Reactie #28 Gepost op: 2016/02/17, 22:55:24 »
Kun je inmiddels met M$Off. al naar pdf exporteren?
Ja hoor, dat kan althans met de versie(s) van MS Office die ik gebruik.
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Dubieuze vergelijkingen of onwetendheid?
« Reactie #29 Gepost op: 2016/02/17, 23:02:18 »
Ja hoor, dat kan althans met de versie(s) van MS Office die ik gebruik.

Mooi dan. Want dat is heel lang niet zo geweest. Als je dat wilde ging je dat gewoon even richting 400 kosten.
Maar daar had ik al langer geen probleem van door Openoffice destijds.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore