Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Correcties in "Werken met foto's".  (gelezen 2054 keer)

Offline Petervdw

  • Lid
Correcties in "Werken met foto's".
« Gepost op: 2011/02/15, 12:59:16 »
Wiki, artikelen in aanbouw.

Correcties in het artikel "Werken met foto's".

Onder het hoofdstukje/paragraafje : "Foto's bewerken" staat een code die naar een knop verwijst. Ws door een syntax foutje wordt de code niet vertaald. Wie wil er eens even naar kijken. Mijn deskundigheid schiet hier zwaar tekort.

Alvast zeer bedankt.

Vr.groet, peter

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Correcties in "Werken met foto's".
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/15, 13:34:39 »
Hey,
Volgens mij is dat gewoon een foutje. Of de oorspronkelijke auteur wilde de tekst kleur ofzo geven, maar wist niet hoe.
De zin is:
Citaat
Om een afbeelding te bewerken in F-Spot fotobeheer, klik op de afbeelding om die te selecteren, en klik vervolgens op het <<bgcolor="#00FF00">> aanvullen; hierna krijgt u de...

Ik denk dat het ongeveer moet zijn:
....klik op de afbeelding om die te selecteren, en klik vervolgens op aanvullen; hierna krijgt u de....

Dit is misschien niet helemaal goed, maar klinkt wel als normaal Nederlands.

PS. Zou je er de volgende keer de URL naar de wikipagina bij willen zetten, dan hoeven we alleen maar te klikken ipv op te zoeken ;).
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Petervdw

  • Lid
Re: Correcties in "Werken met foto's".
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/15, 14:50:38 »
Rachid,

Bedankt voor je reactie.
Ik zal het zo verbeteren.
Ja, onhandig van mij om er niet de URL bij te zetten, zal er voortaan aan denken.

Vr.groet, peter