Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Laat hier je eigen website zien...  (gelezen 178313 keer)

Offline MKe

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #100 Gepost op: 2014/01/14, 18:33:36 »
Ik houd van oude vliegtuigen en help de Stichting Fokker G-1 met hun website als webmaster. Kan vast geen kwaad om ff hier neer te zetten. http://www.fokkerg-1.nl

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #101 Gepost op: 2014/01/22, 17:49:03 »
Sinds ik in Oldemarkt woon tracht ik "het woord" te verspreiden en heb zeker de laatste tijd een aantal XP gebruikers overgezet op Linux Mint 13 Xfce.

Mijn website: http://oldemarktsecc.wordpress.com/

Meteen met dit bericht besloten mezelf op de kaart te zetten als steunpunt. Ik ben wel niet een IT-er maar inmiddels redelijk ervaren met het installeren en aanpassen aan persoonlijke wensen. En als ik het niet weet dan is er dit uitstekende forum waar je prima wordt geholpen.
Jan van der Werke

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #102 Gepost op: 2014/01/23, 10:43:28 »
Beste Femke,
Hoewel ik me heb opgegeven als steunpunt en in mijn eigen omgeving een tiental mensen aan Ubuntu of Linux Mint heb geholpen ben ik niet erg deskundig en put vooral mijn kennis uit het forum. Voordat mijn naam verspreid wordt over tal van andere sites zou ik graag van je willen weten of er een definitie is van een steunpunt. Welke kennis moet die hebben? Als hobbyist spreekt mij het Open Source idee erg aan en besturingssystemen als Ubuntu en Mint, daar heb ik een beetje ervaring mee.
Omdat men het zo langzamerhand zat wordt steeds weer nieuwe zaken te moeten aanschaffen die men helemaal niet nodig heeft, zoals dat nu bijvoorbeeld met Windows XP gebeurt, help ik in mijn omgeving mensen om die systemen over te zetten op Ubuntu of Linux Mint. Ik vraag me dus af of ik wel aan de kwalificatie voldoe om steunpunt te zijn en wil graag nog even contact daarover met je voordat het op allerlei sites komt te staan.
Overigens complimenten voor de wijze waarop je informatie verspreidt. Ik lees ook de Helpmij berichten die je schrijft.
Jan van der Werke

Offline BenMedia

  • Lid
    • Ben-Media
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #103 Gepost op: 2014/07/31, 09:33:37 »
En dit is mijn website: www.ben-media.com  en hier mijn facebook:  https://www.facebook.com/ben.looijen.emmen
Leverancier Ubuntu, Xubuntu, Lubuntu en Mint PC's

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #104 Gepost op: 2015/05/25, 23:05:57 »
Ik heb een Wordpress Blog opgezet onder de titel "Videobewerken met Kdenlive" om mijn ervaringen met het maken van video's en het werken met dit programma met anderen te delen. Dat gaat van het het zelf maken van schouderstatieven en het gebruik van microfoons tot aan het betere werk in Kdenlive.

Er staat al heel wat bruikbare inhoud op. In de pijplijn zitten nieuwe artikelen over hoe je interviews opzet, met microfoons en een klapbord omgaat en ook hoe je via Skype met iemand aan de andere kant van de wereld toch ook een heel net interview kan opnemen.

Deze Blog is een alternatief voor het in elkaar zetten van een boek. Eén van de grote voordelen is onder andere dat ik rechtstreeks kan linken naar video's op Youtube om te gebruiken als voorbeelden.

Veel plezier ermee!
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline Dutch Boy

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #105 Gepost op: 2015/08/11, 10:47:41 »
Deze had ik trouwens ook nog niet gezien. Ook erg goed gemaakt, en leuk. :)
http://ons-blog.nl/

oei.....waarschuwing in Google Chrome:

De volgende website bevat malware

Cybercriminelen op ons-blog.nl proberen mogelijk gevaarlijke programma's op je computer te installeren waarmee je gegevens kunnen worden gestolen of verwijderd (bijvoorbeeld foto's, wachtwoorden, berichten en creditcarddetails).



Offline Dutch Boy

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #106 Gepost op: 2015/08/11, 13:01:11 »
Deze site is al heel lang uit de lucht. Dus dit is oud nieuws. Of te wel, die hele website bestaat niet meer. Al dik een half jaar niet meer denk ik.
Ook de domeinnaam heb ik niet meer.
oh wat raar dan dat ik die reactie krijg van google chrome. is ie dan gekaapt?

Offline carbon

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #107 Gepost op: 2016/04/01, 17:17:42 »
« Laatst bewerkt op: 2017/01/07, 08:47:47 door carbon »
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #108 Gepost op: 2016/05/02, 20:33:42 »
Mijn website met vanalles wat niets met computers te maken heeft  :P :
http://www.gouwepeer.nl

Als basis heb ik een phpBB3.0 forum gebruikt, daarin de site verwerkt en zelf een style aan gepast.

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #109 Gepost op: 2016/05/02, 21:20:20 »
Zat deze topic te lezen maar viel me al op na een paar sites aangeklikt te hebben dat de meeste sites niet eens bestaan. Jammer...

Offline Tom

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #110 Gepost op: 2016/08/22, 13:45:01 »
Mijn breek en klop en klungel werk voor Xubuntu 16.04.1 lts .

https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren
« Laatst bewerkt op: 2016/09/17, 20:21:13 door Tom »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #111 Gepost op: 2016/08/22, 20:11:27 »
Mijn breek en klop en klungel werk voor Xubuntu 16.04.1 lts .
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren/install---config---xubuntu-16-04-lts

Altijd leuk om te zien wat je er allemaal uithaalt :)
Uit nieuwsgierigheid (en ik wil je het sloopplezier niet ontnemen), heb je nooit overwogen om eens een mini.iso te downloaden en bij ´Install' minimal Xubuntu te kiezen? Deze zet naar mijn weten een hele kale Xubuntu op je pc en hoeft wat minder aan gesloopt te worden :)
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Offline Tom

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #112 Gepost op: 2016/08/22, 21:23:11 »
Toch heb ik ,maar de internet verbinding is hier zo slecht en zo langzaam ,dat ik een iso alleen s´nachts kan installeren ,we overwegen nu een Sataliet verbinding !.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #113 Gepost op: 2016/08/22, 22:13:19 »
Toch heb ik ,maar de internet verbinding is hier zo slecht en zo langzaam ,dat ik een iso alleen s´nachts kan installeren ,we overwegen nu een Sataliet verbinding !.

Ai dat maakt het dan ook direct duidelijk. Ik woon zelf ook in een 'buitengebied' en het is hier nog net te doen.
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Offline Bloom

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #114 Gepost op: 2016/09/18, 00:39:41 »
(klik!)

Mijn site is ZenAudio (<klik!). Het gaat over hifi en muziek, maar er is ook een topic over computers waar al eens over Linux gepraat wordt.
De forumsoftware is SMF (dezelfde als van dit forum) en het draait natuurlijk op Linux!

Offline carbon

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #115 Gepost op: 2016/09/18, 19:22:55 »
(klik!)

Mijn site is ZenAudio (<klik!). Het gaat over hifi en muziek, maar er is ook een topic over computers waar al eens over Linux gepraat wordt.
De forumsoftware is SMF (dezelfde als van dit forum) en het draait natuurlijk op Linux!
gelijk aangemelt leuk forum werkt snel
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #116 Gepost op: 2016/09/18, 21:26:35 »
Mijn vorige site was wat groter, maar met het toenemen van mijn leeftijd wordt de site kleiner...  :D
Zie mijn ondertekening; de zeilboot is ook al verkocht...
Ubuntu 22.04 LTS op Fujitsu S762, MSI desktop, HP840; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder met Firefox, LibreOffice, Wine en Gmail

Offline Tom

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #117 Gepost op: 2016/09/18, 21:55:32 »
Toch leuk om te zien nog DickStomp en wat uw zeilboot betreft ,ja de mijne is ook niet meer ,wel nog de prachtige herinneringen daaraan met weemoed dat wel !.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #118 Gepost op: 2016/12/26, 02:28:51 »


Xubuntu 16.04 LTS met het standaard meegeleverde Numix-theme en de geïnstalleerde Numix-icons... Ben al een 7 tal jaren zeer tevreden over Xubuntu: het gebruiksgemak van Ubuntu gecombineerd met de snelheid en stabiliteit van XFCE. Heb talloze anderen uitgeprobeerd maar steeds weer teruggekeerd naar mijn favorietje! Ik gebruik wel enkel LTS-versies.

Offline MKe

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #119 Gepost op: 2017/01/06, 19:41:19 »
En dat heb je op je website?  =D Ik denk dat dit in een ander draadje moest of niet?

De nieuwe website van mijn band: http://www.redbeatband.nl

Nu eens niet met een hele fancy cms met database enzo, maar met een file-based cms 'Grav' genaamd. De content zijn gewoon .md files die ik vanuit Emacs in trampmode op mijn eigen computer kan bewerken. Erg handig. De imageviewer halverwege is 5 regels javascript van mij. Ik ga daar nog eens een keer lightbox voor gebruiken, maar nu is dit ff simpeler.

Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #120 Gepost op: 2017/01/08, 09:24:58 »
Leuke site! En als rocker/metalhead van bijna 46 heb ik dus geen moeite met jullie repertoire :P . Succes met de band toegewenst!
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Offline MKe

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #121 Gepost op: 2017/01/08, 14:26:26 »
Leuke site! En als rocker/metalhead van bijna 46 heb ik dus geen moeite met jullie repertoire :P . Succes met de band toegewenst!
Dank je. Zoveel verschillen wij blijkbaar niet in leeftijd :) We hebben net een eerste optreden gehad in deze formatie en dat ging uitstekend. Voor onze slag gitarist en bassist was dit hun vuurdoop, maar ze hebben het uitstekend gedaan. Smaakt naar meer. Dus als er iemand een band in West Brabant/Zuid Holland zoekt.... ;)

DarkEra

  • Gast
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #122 Gepost op: 2017/01/18, 15:22:53 »
En dat heb je op je website?  =D Ik denk dat dit in een ander draadje moest of niet?

Ik had dit al een tijdje geleden gemeld aan de moderatoren, blijkbaar is men vergeten om het af te splitsen en toe te voegen aan het juiste topic. :)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #123 Gepost op: 2017/01/18, 17:42:11 »
De nieuwe website van mijn band: http://www.redbeatband.nl
Knallen in de fendert!  =D

Ik heb ooit nog eens een paar jaar vlakbij gewoond, in de klundert. Mooie tijd.

Offline MKe

  • Lid
Re: Laat hier je eigen website zien...
« Reactie #124 Gepost op: 2017/01/18, 22:01:25 »

Knallen in de fendert!  =D

Ik heb ooit nog eens een paar jaar vlakbij gewoond, in de klundert. Mooie tijd.
Klundert, dat is idd vlakbij. Overigens woon ik niet in Fijnaart, ik werk er alleen maar en de band bestaat voor een aanzienlijk deel uit collega's. Overigens is de naam 'Fendert' een goede naam voor een gitaarband, jammer alleen dat deze band uit Fender(t) alleen op gibsons speelt  O0