Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ik stop + opvolger  (gelezen 3846 keer)

DarkEra

  • Gast
Ik stop + opvolger
« Gepost op: 2009/06/22, 18:56:21 »
Beste vrienden van Ubuntu NL,

Helaas ben ik genoodzaakt om uit het Ubuntu NL team te stappen en mijn functie als Community Vertegenwoordiger erbij neer te leggen. De reden is een persoonlijke en heeft met mijn privé leven te maken waardoor ik in tijdgebrek gekomen ben. Vandaar dat ik minder op het forum en de chat aanwezig ben. Voor zeer lange tijd kan ik dus mijn functie niet voortzetten zoals ik eigenlijk gedacht had te doen.
Dus leek het mij beter om ermee te stoppen.

Er is de afgelopen week, na mijn melding aan het team dat ik zou stoppen, veel besproken over wie de functie als Community Vertegenwoordiger op zich zou kunnen nemen. De keuze is hierbij uiteindelijk gevallen op Drummies. Hij is gecontacteerd geweest en is akkoord gegaan om de functie op zich te nemen.

Bij deze stel ik jullie de nieuwe Community Vertegenwoordiger Drummies voor.


Ik wil hierbij jullie en het team hartelijk bedanken voor alles, het was een leuke en zeer leerzame tijd.

Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/22, 18:58:38 »
Jammer, maar wat ik nog even kwijt wil is:
Succes Drummies! ;)

Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/22, 19:34:32 »
Vind het heel jammer dat je ermee moet stoppen,maar je hebt het in mijn ogen prima gedaan.In Drummies een waardig opvolger gevonden,dus bij deze wil ik drummies van harte feliciteren met zijn nieuwe functie. :) :)
Kubuntu 20.04

Offline Drummies

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/22, 19:37:21 »
Bedankt DarkEra voor je inzet als Community Vertegenwoordiger,probeer deze functie zo goed mogelijk voort te zetten .........en ik hoop voor jouw dat je zo snel mogelijk het eea weer op de rails krijgt,sterkte daarmee
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/22, 19:39:53 »
Bedankt DarkEra, voor je werk hier. En Drummies, veel succes!

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #5 Gepost op: 2009/06/22, 19:41:05 »
Bedankt DarkEra voor je werk.

Succes Drummies!

DarkEra

  • Gast
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #6 Gepost op: 2009/06/22, 19:42:30 »
Beste Drummies, dank je en geen zorgen, het komt allemaal dik in orde. Er is niets ernstigs aan de hand in ieder geval maar juist positief, meer kan ik alleen op het moment "nog" niet zeggen.

Ik ben blij dat je bereid bent om deze functie op je te nemen en als er vragen zijn kan je me nog altijd een mail of PB sturen. Ik wens je ook van harte heel veel succes toe. :)

Offline Drummies

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #7 Gepost op: 2009/06/22, 19:49:56 »
Beste Drummies, dank je en geen zorgen, het komt allemaal dik in orde. Er is niets ernstigs aan de hand in ieder geval maar juist positief, meer kan ik alleen op het moment "nog" niet zeggen.

gelukkig niets ernstig

Citaat van: DarkEra
en als er vragen zijn kan je me nog altijd een mail of PB sturen. Ik wens je ook van harte heel veel succes toe. :)

van deze uitnodiging zal ik als het nodig is zeker gebruik maken  =D
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Tom

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #8 Gepost op: 2009/06/22, 19:55:07 »
Succes vriend  .. zal wel lukken. :) :)

Maik laat van je horen we blijven in contact ja. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #9 Gepost op: 2009/06/22, 20:15:24 »
DarkEra hardstikke bedankt,,

Drummies ook bedankt en veel succes :)

Offline Bobbie

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #10 Gepost op: 2009/06/22, 20:32:54 »
DarkEra bedankt voor je inzet en Drummies, leuk dat je het wilt oppakken, succes gewenst en hou je hooft koel. ;)

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #11 Gepost op: 2009/06/22, 21:06:56 »
Dank darkera voor alles, en succes drummies.

Offline chaos7

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #12 Gepost op: 2009/06/22, 21:10:59 »
eerste gedachte

de koning is dood, leve de nieuwe koning.

voor dat een ieder gelijk in het toetsenbord klimt, ik bedoel het zeer positief.
darkera, ik vindt dat je deze taak zeer goed volbracht heb en betreur dat je de taak neerlegt maar ik respecteer jou besluit.
drummies, veel succes met deze taak, je hebt een zeer goede voorganger gehad wat moeilijk is te evenaren maar ik denk dat jij je eigen draai er uiteindelijk aan weet te geven.
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

DarkEra

  • Gast
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #13 Gepost op: 2009/06/22, 21:15:29 »
eerste gedachte

de koning is dood, leve de nieuwe koning.

Le Roi Est Mort, Vive Le Roi!   ;)


Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #14 Gepost op: 2009/06/22, 21:29:22 »
Bedankt Darkera, en drummies succes.
Viva La Revolución

Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #15 Gepost op: 2009/06/22, 21:32:14 »
Bedankt DarkEra voor je inzet.
En Drummies veel succes met je nieuwe functie, een nadeel, voor de stamkroeg zal je nu niet zoveel tijd meer hebben. We houden je wel op de hoogte via een PB.  XD XD XD
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Drummies

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #16 Gepost op: 2009/06/22, 21:59:56 »
Bedankt DarkEra voor je inzet.
En Drummies veel succes met je nieuwe functie, een nadeel, voor de stamkroeg zal je nu niet zoveel tijd meer hebben. We houden je wel op de hoogte via een PB.  XD XD XD

dat zal wel loslopen Gijsbert ,de stamkroeg blijft een toevluchtsoord  XD .....
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline petervs

  • Lid
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #17 Gepost op: 2009/06/22, 23:09:07 »
Succes drummies! en Darkera bedankt voor de inzet, goed gedaan!
Ubuntu MATE 16.04

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #18 Gepost op: 2009/06/22, 23:41:57 »
Ook van mijn kant bedankt Darkera en veel succes Drummies.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #19 Gepost op: 2009/06/23, 11:10:51 »
Bedankt DarkEra, succes Drummies!

Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #20 Gepost op: 2009/06/23, 11:44:59 »
Is het niet handiger voor jullie 2 om van Rank te ruilen?
Theoretisch gezien is het al gedaan, maar Drummies is nog steeds Lid, en DarkEra is nog steeds Community Vertegenwoordiger. :-/

DarkEra

  • Gast
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #21 Gepost op: 2009/06/23, 12:19:46 »
Is het niet handiger voor jullie 2 om van Rank te ruilen?
Theoretisch gezien is het al gedaan, maar Drummies is nog steeds Lid, en DarkEra is nog steeds Community Vertegenwoordiger. :-/

Van rank ruilen? Dat kan niet zomaar, alleen een Administrator van het forum heeft deze rechten om het uit te voeren. Het topic is een bekendmaking en staat er sinds gisterenavond pas. Het is geplaatst om jullie op de hoogte te brengen.


Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #22 Gepost op: 2009/06/23, 12:37:18 »
Bedankt DarkEra voor je inzet.
En Drummies veel succes met je nieuwe functie, een nadeel, voor de stamkroeg zal je nu niet zoveel tijd meer hebben. We houden je wel op de hoogte via een PB.  XD XD XD
Maar nu heeft darkera meer tijd om in de stamkroeg te komen,toch?Of heb ik het nu bij het verkeerde eind  =D
Kubuntu 20.04

DarkEra

  • Gast
Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #23 Gepost op: 2009/06/23, 13:49:02 »
Maar nu heeft darkera meer tijd om in de stamkroeg te komen,toch?Of heb ik het nu bij het verkeerde eind  =D

Ik denk het niet dellkubuntu, kijk straks maar even in Offtopic naar de reden en nieuws update. ;)

Re: Ik stop + opvolger
« Reactie #24 Gepost op: 2009/06/23, 13:56:50 »
Is het niet handiger voor jullie 2 om van Rank te ruilen?
Theoretisch gezien is het al gedaan, maar Drummies is nog steeds Lid, en DarkEra is nog steeds Community Vertegenwoordiger. :-/

Van rank ruilen? Dat kan niet zomaar, alleen een Administrator van het forum heeft deze rechten om het uit te voeren. Het topic is een bekendmaking en staat er sinds gisterenavond pas. Het is geplaatst om jullie op de hoogte te brengen.


Dat weet ik.
Maar wat voor rechten heeft een Community Vertegenwoordiger eigenlijk?
Ik dacht even dat het net zoiets is als op DSHack.
Dat de hoogste Administrator is, dan Owner (met minder rechten in de Admin CP) en dan Moderator (geen Admin CP).