Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kan login dingen niet invullen  (gelezen 1120 keer)

FLoriZ

  • Gast
Kan login dingen niet invullen
« Gepost op: 2008/11/27, 15:43:25 »
ik heb vanmiddag met wat hulp de ubuntu desktop 8.04 geïnstaleerd, maar als je de computer opstart dan laad ie het scherm ( mooi zwart :) met allemaal witte codes erop ( WTF betekenen die XD ) maar als ik probeer de username in te vullen ( is dat de naam die je in ubuntu hebt gemaakt of die op de site van VMware ) kan ik dat maar soms doen en het password wil die al helemaal niet invullen

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik kan ook niet meet terug naar windows ( ik zit nu op een andere computer in huis )

alvast bedant!
« Laatst bewerkt op: 2008/11/27, 15:50:06 door femke98 »

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/27, 16:02:09 »
( WTF betekenen die xD ) geen idee.
heb je ubuntu onder windows geinstalleerd in vmware? omdat je rept over een vmware pass, vandaar mijn vraag.....

Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/27, 16:06:14 »
Volgens mij zijn de witte codes waarover je het hebt geen codes, maar gewoon text-uitvoer. De grafische omgeving wordt blijkbaar niet gestart, wat voor hardware heb je? Weet je zeker dat je de Desktop-versie hebt geïnstalleerd? En, zoals leoqant al zegt, werk je in VMWare?

FLoriZ

  • Gast
Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/27, 16:11:36 »
ik werk idd met vmware en hij blijft ergens hangen denk ik want ik kan me username en me pass niet invoeren.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/27, 16:14:07 »
ik werk idd met vmware en hij blijft ergens hangen denk ik want ik kan me username en me pass niet invoeren.

weet je zeker welke versie van ubuntu en welke werkomgeving je hebt geinstalleerd?
desktop? gnome? server? 8.04 of 8.10?

FLoriZ

  • Gast
Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #5 Gepost op: 2008/11/27, 16:19:02 »
desktop versie 8.04

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #6 Gepost op: 2008/11/27, 16:33:29 »
desktop versie 8.04

als ik je was zou ik even een herinstall doen. je kan via een omweg je login etc wel instellen, maar loop de install gewoon nog eens secuur door.
is dat wat?

FLoriZ

  • Gast
Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #7 Gepost op: 2008/11/27, 16:42:06 »
desktop versie 8.04

als ik je was zou ik even een herinstall doen. je kan via een omweg je login etc wel instellen, maar loop de install gewoon nog eens secuur door.
is dat wat?

Ok... maar weet je evt. ook hoe ik het nders weer kan verwijderen want ik heb er nu al zwaar de balen van dat ik het ooit heb gepobeerd te installeren

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Kan login dingen niet invullen
« Reactie #8 Gepost op: 2008/11/27, 17:05:29 »
onder vmware heb je eigenlijk niet veel geinstalleerd. hoe dat vmware gebeuren werkt onder windows? geen idee. ik gebruik alweer telang linux.....
ik neem aan dat de iso/install bestand gewoon kunt verwijderen toch? vmware zelf ook trouwens.