Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Externe HDD lijkt rechtenprobleem te hebben?  (gelezen 423 keer)

Offline Coupe900s

  • Lid
Externe HDD lijkt rechtenprobleem te hebben?
« Gepost op: 2014/12/10, 17:19:18 »
Hallo, rare situatie:
Heb een oudere Maxtor externe HDD die met usb te koppelen is, krijgt voeding van een eigen adapter.
Daarop staat oa mijn muziekverzameling (112 GB)
Nieuwe Hp-pc waarop verse Ubuntu installatie, wil mijn muziekmap van de Maxtor overzetten naar de HDD  van de HP maar hij kopieert maar 1,2 GB en veel van de mapjes die in de home-Muziekmap staan, lijken leeg. Rechtsklik op het tab rechten zegt dat ik niet de eigenaar ben.
Inmiddels een tweede externe HDD aangekoppeld via usb en die kopieert gewoon de zelfde muziekmap met inhoud.
Wat is er mis met de eerste Maxtor HDD? Heeft het te maken met 'rechten'? Zo ja, kan iemand me dan uitleggen hoe ik de rechten krijg? Alles is van mij dus zou ik gewoon de rechten moeten hebben...
ASUS M2N SLi DeLuxe - AMD Athlon(tm) 64X2 Dual 5200+ 2.61Ghz 2064RAM 32bits - 320Gb intHD - 500 Gb extHD - NVIDIA GeForce 8500 GT - Ubuntu 14.04 LTS - Vento-kast - Samsung 40"- SONY CMD-X2000i - Sony Xperia S LT26i - Logitech diNovoEdge - Logitech Z4i 2.1 - ZOLID Laser Mouse - iPod Classic 160Gb - iPad 2 16Gb - Apple TV 3

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Externe HDD lijkt rechtenprobleem te hebben?
« Reactie #1 Gepost op: 2014/12/11, 08:51:48 »
Hier was reeds een onderwerp over op http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=87079.0;topicseen

slotje.....
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.