Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Sansa Media Converter  (gelezen 916 keer)

Eider

  • Gast
Sansa Media Converter
« Gepost op: 2008/01/27, 18:38:54 »
Ik wil binnenkort waarschijnlijk een Sandisk Sansa E-260 aan gaan schaffen.
Mp3'tjes erop zetten zal waarschijnlijk geen probleem zijn.

Ik zit alleen met de vraag of het in Linux ook mogelijk is om mijn video'tjes om te zetten naar het formaat dat deze mp3-speler gebruikt. Het programma "Sansa Media Converter" wordt meegeleverd, maar is waarschijnlijk alleen voor Windows.

Sansa Media Converter
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/27, 18:44:38 »
Ik vrees allen voor XP en Vista.  Onderstaande link maakt dat wel duidelijk (rode tekst..)

http://nl.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1468

Offline maxpower

  • Lid
Sansa Media Converter
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/27, 20:11:15 »
:S hmm  mjah oke.. :P alleen er zal vast een of andere manier zijn lijkt me toch? de comunity zit ook niet stil lijkt me toch? ik bedoel. als het niet voor linux is gemaakt lijkt me ook niet dat ze aangeven dat het daarmee kan.. alleen er zal vast iemad zijn die het is gelukt.. ik zou ndus wel even wachten als dat een vereiste is..

Eider

  • Gast
Sansa Media Converter
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/28, 16:46:49 »
Is er niet iemand die ook zo'n mp3 heeft en de software via Wine draait?

Offline maxpower

  • Lid
Sansa Media Converter
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/28, 18:36:24 »
Citaat
Ja hij is wel plug & play, beter gezegd het is een mass storage apparaat. Alleen moet je dat eerst even instellen op de Sansa zelf.

Hij werkt prima onder linux, zowel in mass storage als MTP mode.

Ik heb een maand of 2-3 een Sansa e250 gehad, eigenlijk alleen gekocht omdat Rockbox ernaar zou worden geport. Helaas bleek hij al snel te weinig ruimte te hebben (ben sinds kort meer albums aan het verzamelen en aan het rippen in lossless  ).
Dus heb ik hem uiteindelijk verkocht
bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1172146