Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Maandelijkse voortgang forumteam  (gelezen 5111 keer)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Maandelijkse voortgang forumteam
« Gepost op: 2011/01/11, 21:23:14 »
Tijdens de vorige meeting van Ubuntu NL hebben we besloten om per team een persoon verantwoordelijk te maken voor de maandelijkse voortgang. Graag hoor ik wie de afgevaardigde kan zijn namens het forumteam.

Notulen vorige meeting: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Meetings/Meeting20110110#Notulen (zie punt 4).
Maandelijkse voortgang vorige keer: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Meetings/Meeting20110110/VoortgangTeams
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Maandelijkse voortgang forumteam
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/13, 17:12:01 »
Als er vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Maandelijkse voortgang forumteam
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/13, 23:37:15 »
Niet allemaal tegelijk graag.

Offline Brumm3l

  • Lid
Re: Maandelijkse voortgang forumteam
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/14, 11:23:42 »
Binnen het team is besloten dat er bij toer buurt een verslag van onze activiteiten van wordt opgesteld. We houden de acties per maand bij in een topic in het besloten forumteam gedeelte. Uiterlijk een week voordat de meeting plaats vind zal er een update van de wiki gedaan worden.

Is dit acceptabel voor je, Rachid?

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Maandelijkse voortgang forumteam
« Reactie #4 Gepost op: 2011/01/14, 11:35:02 »
Mij lijkt dit voorstel acceptabel ALS ruim tevoren duidelijk is wie er die maand verantwoordelijkheid voor is, zodat ook iemand er op aangesproken kan worden als het niet gebeurt.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Maandelijkse voortgang forumteam
« Reactie #5 Gepost op: 2011/01/14, 13:04:34 »
Binnen het team is besloten dat er bij toer buurt een verslag van onze activiteiten van wordt opgesteld. We houden de acties per maand bij in een topic in het besloten forumteam gedeelte. Uiterlijk een week voordat de meeting plaats vind zal er een update van de wiki gedaan worden.

Is dit acceptabel voor je, Rachid?
Zoals Ronnie ook al zei willen we graag een persoon die eindverantwoordelijk is. Deze kan dan evt. aangesproken of hiermee kan overlegd worden.
Dit hoeft helemaal niet degene te zijn die het werk doet. Bijvoorbeeld het documentatieteam heeft mij als verantwoordelijke. Maar in de praktijk zul je zien dat Cees en ik allebei de voortgang bijwerken.

Dat je de acties eerst bijhoudt in een besloten topic, en vervolgens naar de wiki kopieert lijkt mij dubbel werk. Het lijkt me veel makkelijker dat wanneer iemand iets heeft gedaan dat genoemd zou kunnen worden, gelijk de wiki wordt bijgewerkt. Maargoed, jullie bepalen zelf hoe je het invult. Als er maar elke maand een update komt :).

De vorige voortgang: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Meetings/Meeting20110110/VoortgangTeams#Forumteam
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Brumm3l

  • Lid
Re: Maandelijkse voortgang forumteam
« Reactie #6 Gepost op: 2011/01/14, 15:43:04 »
Heb het even in de groep gegooid, u hoort nog van ons :)

Offline Brumm3l

  • Lid
Re: Maandelijkse voortgang forumteam
« Reactie #7 Gepost op: 2011/02/02, 12:46:28 »
Voortgang van Januari 2011 staat op de wiki. Als er vragen over zijn horen we dat graag.

Ik kan helaas niet aanwezig zijn bij de meeting op 10 februari, maar ga er vanuit dat er minimaal 1 van de andere forumteamleden aanwezig is.
« Laatst bewerkt op: 2011/02/02, 12:51:34 door Brumm3l »