Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: volledig scherm herstelt niet na "escape"  (gelezen 603 keer)

volledig scherm herstelt niet na "escape"
« Gepost op: 2013/01/13, 10:27:54 »
Een goede en zonnige morgen.
Heb voor een pps volledig scherm gekozen maar krijg het niet meer hersteld door op Escape te klikken. Wie weet raad?
Heel graag in dummie-taal.
Vr. gr.
In hoeverre zijn wij computergebruikers mede verantwoordelijk voor (toekomstige) kernrampen.
Computer is interessant en indrukwekkend maar...http://www.hoedoe.nl/natuur-milieu/milieu/hoe-verklein-ik-mijn-mondiale-voetafdruk

Re: volledig scherm herstelt niet na "escape"
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/13, 10:30:25 »
Mocht het Firefox zijn: gewoon F11 drukken (vol scherm -- en vol scherm verlaten)
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: volledig scherm herstelt niet na "escape"
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/13, 12:43:48 »
Probeer anders eens Ctrl+Alt+F2, en dan vervolgens Ctrl+Alt+F7. Bij mij helpt resolutie veranderen bij Windows altijd (gebeurt het vaak) en in Ubuntu heeft het me ook al enkele keren geholpen (niet altijd, helaas).
Als dat niet werkt is het misschien nog een tip om dit (rechter kant) in te schakelen.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

OPGELOST Re: volledig scherm herstelt niet na "escape"
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/13, 22:56:40 »
Dank Joris, F11 hielp. Weet niet of de andere oplossing ook geholpen zou hebben, Cheap maar jij ook dank.
In hoeverre zijn wij computergebruikers mede verantwoordelijk voor (toekomstige) kernrampen.
Computer is interessant en indrukwekkend maar...http://www.hoedoe.nl/natuur-milieu/milieu/hoe-verklein-ik-mijn-mondiale-voetafdruk

Re: volledig scherm herstelt niet na "escape"
« Reactie #4 Gepost op: 2013/01/13, 23:29:11 »
Mocht het Firefox zijn: gewoon F11 drukken (vol scherm -- en vol scherm verlaten)


Tip: PPS=Powerpoint-bestand ;)

Re: volledig scherm herstelt niet na "escape"
« Reactie #5 Gepost op: 2013/01/15, 09:27:46 »
Vistaus: je kan volledige presentaties bekijken in FF met de nieuwe diensten van Microsoft. Een PPS bekijken op Ubuntu impliceert dat je dat via LO doet, of dat je via Crossover (of Wine) en MSO werkt. Maar dat is eerder uitzonderlijk voor mensen met weinig ervaring.

Enfin: het is opgelost dat is het voornaamste.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort