Teams > Promotie

Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)

(1/34) > >>

Reno2:
Gezocht:  Ubuntu gebruikers.

 
 Na het missen van de meeting in Roeselare van gisteren avond, ben ik wat teleurgesteld. Bij dit voorval vooral in mijzelf (Roeselare was echt even te ver) maar, ook door het feit dat er (zo lijkt het toch) in Zeeland en zeker in: Zeeuws-Vlaanderen tot nu toe weinig Ubuntu gebruiker te vinden zijn. (Als ik het mis heb hoor ik dat graag)
 Zou het geen idee zijn als mensen uit een bepaalde buurt zo nu en dan (als het aanslaat, liefst maandelijks of  wekelijks) bij elkaar  kunnen komen, eventueel met  een mailinglijst en/of telefoonlijst, van en voor Ubuntu (Linux) gebruikers uit die buurt?(dus niet 1uur en 40 minuten rijden).
  “Gebruikers-groep"  Voorbeeld:
--  Jan komt even niet uit een probleem met een driver voor zijn net nieuwe videokaart en hij weet (na een tijdje) wie uit de mailinglijst en/of telefoonlijst hier veel van af weet. Hij mailt en/of (beter nog) belt de persoon in kwestie en samen kunnen zij iets afspreken om Jan zijn probleem uit de wereld te helpen.
    Deze eventuele “Gebruikers-groepen"  zouden door de persoonlijkere manier van communicatie ook weer iets extra's kunnen bijdragen aan het forum door de ervaringen uit de groepen te delen met het gehele forum.
 Waarschijnlijk is dit totaal geen nieuw idee (ik kom hier nog maar net kijken).
Maar, mochten er mensen (in dit geval) ongeveer uit de regio Zeeuws-Vlaanderen (Zeeland) geïnteresseerd zijn in het deelnemen aan een 'Ubuntu-Gebruikersgroep', of heeft iemand opmerkingen, bezwaar, (Wat dan ook) laat het maar horen.
 Aangaande, Zeeuws-Vlaanderen, dat aan Vlaanderen grenst. Is dit voor velen uit Vlaanderen  natuurlijk ook “in de buurt. "
 Vriendelijke groet.

glupper68:
lijkt een goed idee, kom zelf ook uit Terneuzen. Een maat van mij(Vogelwaarde) is ook overstag gegaan met een cdtje van mij, een andere maat(Vlissingen) is met Kubuntu media aan de slag gegaan. Verder heb ik wat kennissen en collega's warm kunnen maken, in ieder geval een cdtje meegegeven.
Ben benieuwd

Reno2:
Als ik het goed begrijp zijn er nu dus toch 3 eventueel geïnteresseerd in het idee voor een  “Ubuntu(Linux)GebruikersGroep ZWV" .
 Gelukkig, want door de vele enthousiaste reacties. :)  Begon ik even te denken dat er hier in de buurt echt nog geen Ubuntu gebruikers zijn. We blijven hier toch vaak achtergebleven gebied hè.
 Mocht U (glupper68) echt geïnteresseerd zijn. U en/of anderen kunnen mij altijd mailen. Of hier op het Forum verder van gedachten wisselen over hoe de “UbuntuGebruikersGroep ZWV"  het best opgezet zou worden volgens jullie.
   Hopend; snel voldoende geïnteresseerden bij elkaar te kunnen laten komen. Voor een eerste ontmoeting.
 
  Vriendelijke groet

glupper68:
Ik denk dat het aantal in ZV wel mee valt.  Eerst eens kijken hoeveel man/vrouw we bij elkaar kunnen krijgen.  Zeeland-breed zou ook een optie kunnen zijn?  Wil je naast met enthousiaste club mensen willen beginnen dan is het verstandig iemand of meerdere  personen met kennis erbij te hebben. Ikzelf ben ook nog maar net bezig.  Ik denk dat ik in iedergeval eens in Roeselare of Hasselt ga kijken

Remco:
Hier een Walchenaar. Zeelandbreed lijkt me wel wat, evt met een onderverdeling van regio's ofzo, maar dat er in ieder geval beeld is van mede Ubuntu(of Linux algemeen) gebruikers in de buurt. Tot nu toe ken ik alleen MS gebruikers.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie