Interactief > Algemeen

Brom Loxije A30 icm. Shure PSM 300.

(1/1)

jos34:
Ik heb een brom bij Mute Loxije A30,
Als ik de PSM 300 op aux zet ipv. line, is de bron ook wat hoorbaar met het geluid aan op de Loxije met het geluid erop hoog.
TV SPDIF out naar Loxije A30
Loxije A30 analoog headphone uit naar Shure PSM 300.
Analoog shure uit, geen bron.
Wel brom op draadloze ontvanger.
Geen bron bij mute koptelefoon rechtstreeks op Loxije A30
Geen brom bij aansluiten van mobiel op PSM 300 draadloze ontvanger.
Van wat ik op internet vind zou dit een aardlus probleem zijn. In wel apparaat zit uberhoud de storing van de bron. Ene bevinding wijst naar die Loxije, de andere naar de Shure.

Het geluid: https://www.mediafire.com/file/5do0x83ng4qtjul/Recording_1.mp3/file

soppel:
Ik weet nf je dit al opgelost hebt, maar het klinkt inderdaad als een aardlus. (maar hoeft dat niet te zijn)

Zitten er aparaten in deze keten aan randaarde? Zo niet dan is een aardlus minder waarschijnlijk.
Ik neem niet aan dat de Loxije aan randaarde zit ik ben niet bekend met de apparaten die je gebruikt.

Wat je kan doen is stekkers in de wandcontactdoos omdraaien. Het kan zijn dat de apparaten 'uit fase' werken. Zou niet mogen uitmaken, maar heel soms.......
Zijn er apparaten in de keten die op een losse voeding werken? Heb je een andere met de zelfde spanning, en polariteit? ( en die voldoende stroom levert)
Zorg dat de losse voeding ver van de apparaten af ligt. Vooral de draadloze.

Als dit je niet verder helpt, zou je je vraag kunnen stellen op www.circuitsonline.nl.
Succes

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie