Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Direct sluiten software  (gelezen 597 keer)

Offline Blnrimese

  • Lid
Direct sluiten software
« Gepost op: 2010/12/14, 09:25:14 »
Ik heb 2 computers met eigenlijk het zelfde probleem.
Bij ubuntu op de eerste pc start firefox op en sluit direct krijg iets van melding dat er wat fout gaat sluit af en dat steeds keer op keer.

Laptop ook ubuntu heb ik het probleem met  gcalender oftewel google agenda en google docs opende ensluit direct weer. draait wel gewoon direct in browser

weet iemand een oplossing

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Direct sluiten software
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/14, 09:40:42 »
Hoi, welkom op het forum.

Is het misschien mogelijk je probleem iets duidelijker uit te schrijven, want ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nu wanneer crasht? Eerst zeg je dat Firefox start en gelijk weer afsluit, daarna gaat het over google agenda en google docs maar die zouden wel gewoon in de browser draaien? Het is voor mij een beetje wazig  ???

Offline Blnrimese

  • Lid
Re: Direct sluiten software
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/14, 09:51:32 »
Firefox crach melding geef ik later. kan nu niet bij die pc.

Google Agenda en Docs is een app staat onder kantoor software draait onder prism document lijkt te openen en op het moment dat het beeld bijna geheel open is sluit deze direct af.

zijn deze apps op prism niet stabiel?

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Direct sluiten software
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/14, 11:26:47 »
Aha ok, nou snap ik het beter.

Ik werk zelf niet met Prism, maar ik dacht dat het wel stabiel zou moeten zijn tegenwoordig.
Misschien dat het komt door de recente update van firefox en eventueel de onderliggende engine die Prism ook gebruikt?
Is het probleem recent of heb je er al langer last van?

Offline Blnrimese

  • Lid
Re: Direct sluiten software
« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/14, 23:17:37 »
Draai ubuntu nu ca 1 week hiervoor tot een jaar geleden met pardus geƫxperimenteerd