Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Empathy: Mensen in de buurt  (gelezen 1739 keer)

Roaldinho

  • Gast
Empathy: Mensen in de buurt
« Gepost op: 2010/05/10, 19:53:27 »
Hallo,

Hier een beginnersvraagje.
Ik zie bij ubuntu 10.04 bij empathy dat er automatisch een account word aangemaakt die "mensen in  de buurt" heet. Weet iemand waar dit voor is?
Alvast bedankt,

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Empathy: Mensen in de buurt
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/10, 23:39:26 »
Volgens mij kun je hier iedereen zien die op hetzelfde netwerk zit. Voor bedrijven is dit dus zeer interresant.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Re: Empathy: Mensen in de buurt
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/11, 08:42:05 »
Volgens mij kun je hier iedereen zien die op hetzelfde netwerk zit. Voor bedrijven is dit dus zeer interresant.
Volgens mij vergelijkt het jouw GPS-positie met die van anderen op netwerken die dit ondersteunen.

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Empathy: Mensen in de buurt
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/11, 10:28:18 »
Volgens mij kun je hier iedereen zien die op hetzelfde netwerk zit. Voor bedrijven is dit dus zeer interresant.
Volgens mij vergelijkt het jouw GPS-positie met die van anderen op netwerken die dit ondersteunen.
Zou het echt zo geavanceerd zijn? Heb je hier een bron van. Als dat zo is, klinkt het best interessant.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline lizardman

  • Lid
Re: Empathy: Mensen in de buurt
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/11, 14:32:48 »
Citaat
Empathy kan op het netwerk automatisch andere gebruikers vinden waar u mee kunt chatten. (...)
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)