Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PayPal  (gelezen 944 keer)

PayPal
« Gepost op: 2016/07/18, 12:03:08 »
@Forum,

Waarom werkt "PayPal" niet goed onder LinuxMint?

SPW(Wim)
Spidey-Westland
Release:   22.04 Codename:   jammy

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: PayPal
« Reactie #1 Gepost op: 2016/07/18, 12:06:33 »
Bij mij (Linux Mint 17.x en 18) werkt Paypal prima.....

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: PayPal
« Reactie #2 Gepost op: 2016/07/18, 12:07:19 »
Hoi Spidey,

Vreemd! Welke browser gebruik je? Firefox?

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: PayPal
« Reactie #3 Gepost op: 2016/07/18, 12:11:19 »
Ik gebruik Firefox en Chromium.

Dit zijn de standard programma onder LinuxMint 17.3

Heeft dit soms iets met de adds onder Firefox?

SPW(Wim)
Spidey-Westland
Release:   22.04 Codename:   jammy

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: PayPal
« Reactie #4 Gepost op: 2016/07/18, 12:33:44 »
De add-ons? Het zou kunnen, maar mij is niets bekend.

Ga eens naar je thuismap, druk op Ctrl + H en hernoem je .mozilla map tot iets anders. Bijvoorbeeld .mozilla-backup. Start dan Firefox opnieuw. Nu is hij helemaal standaard en maakt ook een nieuwe .mozilla map aan.

Doet Paypal nou wel normaal?

Dan weten we weer wat meer. Die backup kan je weer terugzetten door hem de oude naam te geven. De nieuw aangemaakte map gooi je gewoon weg.

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: PayPal
« Reactie #5 Gepost op: 2016/07/18, 20:08:39 »
Geen mint hier maar ubuntu.
Wel firefox met addons (add- en scriptblocker).

Mét addons aan kan ik gewoon inloggen.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: PayPal
« Reactie #6 Gepost op: 2016/07/18, 21:44:39 »
Trouwens, zeg eerst eens waarom PayPal "het niet goed doet", wat is "niet goed doen"? Met add-ons heeft dat volgens mij niets te maken, PayPal is een website zoals er veel meer zijn, hier en daar geïntegreerd met andere sites zoals bv. ex-moeder E-bay. Je logt in op je PayPal-account en je kunt doen wat je wilt.

Re: PayPal
« Reactie #7 Gepost op: 2016/07/18, 22:26:43 »
@forum,
Dat het goed zal werken neem ik wel aan. Alleen inloggen op het account en dan je ww wijzigen gaat niet.
Waarom niet, begrijp ik niet. Een nieuw ww aanvragen verloopt goed, maar om via de ontvangen mail komt in een zg  "loop". Kan alleen maar kiezen met beveiligingscodes, die ik niet heb opgegeven, verder. Maar hoe simpel dit ook is met geboorteplaats vader en roepnaam moeder, is op mijn systeem niet werkend.
Ik vermoed dat dit ergens bij PayPal zit. Op andere sites met ww werkt mijn systeem wel goed.
Dus ik ga maar geduldig verder zoeken en wacht op tips.

SPW(Wim)
Spidey-Westland
Release:   22.04 Codename:   jammy

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: PayPal
« Reactie #8 Gepost op: 2016/07/19, 19:47:44 »
Wat gaat er precies mis?
Je schrijft dat het inloggen en je wachtwoord veranderen niet werkt. Wat werkt er precies niet? Kan je helemaal niet inloggen? Kan je wel inloggen maar daarna je wachtwoord niet veranderen?
Krijg je een foutmelding te zien? Ziet de pagina er niet goed uit, missen er onderdelen of kan je bepaalde knoppen/links niet aanklikken?

Als je je wachtwoord kwijt bent en je hebt geen beveiligingsvragen of iets dergelijks dan moet je contact met ze opnemen. Bellen, mailen, contactformulier op de website, dat soort dingen. Dat heeft dan verder niks met Linux of welke browser je gebruikt te maken.

Re: PayPal
« Reactie #9 Gepost op: 2016/07/19, 22:54:02 »
Ik verwacht bij het inloggen dat je met de keuze: ik ben mijn wachtwoord kwijt/vergeten dat je dan met een aanvraag dit te wijzigen na het ontvangen van een mail van Paypal dat je verder komt: maar ik kom dan in een z.g. Endless Loop. Blijf steeds mijn e-mail adres invoeren en moet ik beveiligingscode antwoorden invoeren die ik niet ken omdat ik deze nooit heb opgegeven. Dus waarom dit niet werkt zal niet aan Linux liggen. Op mijn IPhone gebeurd hetzelfde. Aan Paypal is dit ook gemeld via een email en ook via een enquete. Ik wacht af wat ik van hen ontvang.

groet

SPW(Wim)
Spidey-Westland
Release:   22.04 Codename:   jammy

Offline jolo

  • Lid
Re: PayPal
« Reactie #10 Gepost op: 2016/07/20, 06:23:01 »
Op https://www.paypal.com/nl/ewf/f=ci_prv zie ik anders nog steeds onder de Inloggenknop de optie "Uw e-mailadres of wachtwoord vergeten?" om op te klikken.
Hoofd PC januari 2018 HP Compaq Elite 8300 SFF Windows 10 & Xubuntu 18.04.3
PC 2011 Asus P8Z68-V Pro i7 2600K 8 GB RAM GT730 Xubuntu test pc
PC 2007 Asus P5B E6600 2GB RAM 8800GTS  
Notebook 2008 Lenovo ThinkPad R61i 8932GMG 2,5 GB RAM