Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: problemen met serven op een site  (gelezen 852 keer)

Offline geime

  • Lid
problemen met serven op een site
« Gepost op: 2014/04/15, 13:01:58 »
Hallo,

Er is een internet site waarop ik met de muis blijf hangen in pijltjes en niet kom tot handjes, terwijl de iconen duidelijk zijn bedoeld voor handjes

Ik zou ook graag een afbeelding willen plaatsen om te laten zien wat ik al van Java heb geïnstalleerd op mijn computer; maar ik ben ontoereikend in mijn computer kennis om zelfs ook dat te kunnen uitvoeren.

Graag zou ik op de betreffende internet site gewoon op de icoontjes kunnen klikken zodat ik kan communiceren met andere mensen en graag zou ik ook willen leren hoe ik een afbeelding kan plakken in een van mijn te plaatsen topics....

m.v.g. geime

Re: problemen met serven op een site
« Reactie #1 Gepost op: 2014/04/15, 13:04:57 »
Je zou in ieder geval de link met ons kunnen delen, dan kunnen wij kijken of het bij ons wel werkt en je evt. assisteren :)

Offline geime

  • Lid
Re: problemen met serven op een site
« Reactie #2 Gepost op: 2014/04/15, 18:57:12 »
Hallo Vistasaus, het gaat hier om de site van Couchsurfing,

het is echter zo, dat ik geen link kan gaan sturen van de ingelogde situatie. Mocht je bijvoorbeeld komen op de hoofd site, dan denk je niet dat er veel problemen zijn.

Kun je me vertellen hoe ik een screenshot integreer in een post?

dank Jaime

Re: problemen met serven op een site
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/15, 20:07:02 »
Vistaus*

Je kunt een screenshot uploaden door op Reageer te klikken en dan het screenshot als bijlage toe te voegen.

Re: problemen met serven op een site
« Reactie #4 Gepost op: 2014/04/15, 22:08:19 »
Hallo Vistasaus
Die houden we erin!
Topic starter: je probleem heeft niets met Java van doen. Waarmee wel weet ik zo direct niet. Bij mij werkt die site zoals (denk ik) bedoeld.

Re: problemen met serven op een site
« Reactie #5 Gepost op: 2014/04/15, 22:11:50 »
Hallo Vistasaus
Die houden we erin!

Liever niet, daarom verbeterde ik de TS al in mijn post hierboven. Hij is ook niet de eerste. Ik wil gewoon bij naam genoemd worden. Een typo zoals 'Vistuas' hoor je me niet over, maar een totale verschrijving vind ik niet leuk.

Offline geime

  • Lid
Re: problemen met serven op een site
« Reactie #6 Gepost op: 2014/04/16, 10:26:43 »
*Vistaus (dat sterretje is er om mij te corrigeren?)

nu weet ik hoe ik een schermafdruk kan leveren via bijlage, zijn m'n schermafdrukken iets groter dan 100 kb.

Kan iemand mij daarmee opweg helpen zodat ik toch een schermafrduk als bijlage kan leveren?

deze link werkt niet meer; http://www.my.imageshack.us/

Re: problemen met serven op een site
« Reactie #7 Gepost op: 2014/04/16, 11:16:52 »
(een sterretje achter een woord betekent inderdaad dat het een correctie is; zo werkt dat in Den Nederlandschen Taal ;))

Via http://postimage.org kun je heel gemakkelijk een schermmafdruk uploaden :)

Offline geime

  • Lid
Re: problemen met serven op een site
« Reactie #8 Gepost op: 2014/04/16, 11:30:26 »
werkt helaas ook niet.....

Re: problemen met serven op een site
« Reactie #9 Gepost op: 2014/04/16, 11:32:00 »
werkt helaas ook niet.....

Wat werkt er niet? Hier werkt postimage perfect. Iets meer details graag, want wij kunnen niet zien wat jij allemaal doet ;)

1 Op postimage.org, klik op de knop Bladeren en zoek je screenshot op.
2 Klik op Family Safe (dus de optie naast 18+/volwassen)
3 Klik op Uploaden
4 Kopieer de link bij Directe Link en plak de link hier

:)
« Laatst bewerkt op: 2014/04/16, 11:43:29 door Vistaus »

Offline geime

  • Lid
Re: problemen met serven op een site
« Reactie #10 Gepost op: 2014/04/16, 11:58:44 »
oké dit is wat er gebeurd.
A; er staat geen bladeren bij, maar selecteer
b; dan doe ik dat en spookt het blanco (er verschijnt niet wat je wil selecteren)
C; vervolgens doe je het selecteren van familie fotos'en klik ik op upload en er gebeurd dus gewoon helemaal niets.....

Ik denk sowieso dat er iets mis met mijn oplaan mogelijkheden van bepaalde bestanden. Muziek bestanden b.v. wilt hij opslaan in een liedje die ik al eerder heb opgeslagen...... ??? (dat is met Googleplay)

Re: problemen met serven op een site
« Reactie #11 Gepost op: 2014/04/16, 12:03:51 »
In dat geval denk ik dat er meer aan de hand is met je installatie van Ubuntu... want dat klinkt allemaal niet gezond. Misschien is het beter als je Ubuntu opnieuw installeert.