Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: VirtualBox in Linux Mint 17.1 Cinnamon  (gelezen 1532 keer)

Offline RikRik

  • Lid
Re: VirtualBox in Linux Mint 17.1 Cinnamon
« Reactie #25 Gepost op: 2015/05/29, 08:26:35 »
@yJi, waar we het nu over hebben is off topic, maar jouw plaatje van Ganesha is niet een link via http://i.imgur.com, en daar hadden we het toch over in de vorige post.
Je schreef immers: 'Heb er één (1) proefplaatje opgezet, zonder me te registreren bij hen. Even afwachten hoe dat gaat, dit is een hele mooie van Ganesha'
Ik wilde je helpen met het tonen van plaatjes (schermafdrukken) op het forum via /i.imgur.com door een internetlink hier te plaatsten, je vroeg je immers af hoe ik mijn virtualbox instellingen in jouw topic heb laten zien. Je schreef: 'Nog eens bedankt! Heb je dat op i.imgur.com geplaatst, of is dat een site van jou?'
Ik had een poging gedaan om het je uit te leggen, vraag me nu af of je me hebt begrepen  ;)
Trouwens, je plaatje van Ganesha is wel mooi, mooier dan mijn voorbeeld.

Offline yJi

  • Lid
Re: VirtualBox in Linux Mint 17.1 Cinnamon
« Reactie #26 Gepost op: 2015/05/29, 09:32:43 »
@yJi, waar we het nu over hebben is off topic, maar jouw plaatje van Ganesha is niet een link via http://i.imgur.com, en daar hadden we het toch over in de vorige post.
Je schreef immers: 'Heb er één (1) proefplaatje opgezet, zonder me te registreren bij hen. Even afwachten hoe dat gaat, dit is een hele mooie van Ganesha'
Ik wilde je helpen met het tonen van plaatjes (schermafdrukken) op het forum via /i.imgur.com door een internetlink hier te plaatsten, je vroeg je immers af hoe ik mijn virtualbox instellingen in jouw topic heb laten zien. Je schreef: 'Nog eens bedankt! Heb je dat op i.imgur.com geplaatst, of is dat een site van jou?'
Ik had een poging gedaan om het je uit te leggen, vraag me nu af of je me hebt begrepen  ;)
Trouwens, je plaatje van Ganesha is wel mooi, mooier dan mijn voorbeeld.

Ja, @RikRik, ik heb je begrepen...heel duidelijk, dank je!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro