Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] spontaan aanmeldscherm in 11.04 op HP netbook  (gelezen 565 keer)

[opgelost] spontaan aanmeldscherm in 11.04 op HP netbook
« Gepost op: 2011/05/10, 22:48:05 »
Hallo,

Na een succesvolle upgrade van 10.10 naar 11.04 op mijn HP netbook krijg ik nu regelmatig het aanmeldscherm in beeld, volgens mij is dan alleen de gui ge-reset (net als met ctr-alt-backspace) want ik kan dan vrij snel weer aanloggen, maar het is wel irritant, ik kan geen enkele aanleiding ontdekken, het lijkt spontaan te gebeuren. iemand enig idee hoe dit kan ?
« Laatst bewerkt op: 2011/05/29, 18:57:42 door wildeboer »

Offline emiel1976

  • Lid
Re: spontaan aanmeldscherm in 11.04 op HP netbook
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/10, 23:44:53 »
Hij logt automatisch af zeker.
Dit had ik ook. Ik heb een nieuwe installatie gedaan en toen was het opgelost.
Ik heb nu 2x de laatste versie opnieuw er op gezet en bij iedere keer werd het systeem beter en verdwenen er bugs.

Het is tevens beter een nieuwe installatie te doen dan te upgraden.


Re: spontaan aanmeldscherm in 11.04 op HP netbook
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/18, 19:53:47 »
heb inmiddels nieuwe verse install uitgevoerd van 11.04, partitie zelfs vooraf geformateerd, draait allemaal als een tierelier, alleen die vervelende "bug"  blijft, zo af en toe wordt ik spontaan afgemeld en krijg ik direct daarop het aanlogscherm, het gebeurt gewoon tijdens het werken, dus niet bij inactief, kan het met de acpi functie te maken hebben? staat iets van op internet, ik dacht zelf dat je dan een volledige restart krijgt.