Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Msn contact toevoegen in Skype  (gelezen 11372 keer)

Offline Rene1979

  • Lid
Msn contact toevoegen in Skype
« Gepost op: 2013/01/30, 16:31:13 »
Hallo Allemaal,

Ik heb Linux en skype en mijn msn contacten staan wel in skype maar hoe voeg ik nieuwe msn contact toe ?
Zoals dat in windows live messenger gaat gewoon met email adres toevoegen en dat die andere dat een scherm krijg om te accepteren ja of nee.

Ik kan nu alleen skype contacten toevoegen en gaat erom hoe ik dus msn contacten kan toevoegen.
Op google kan ik niks vinden naar mij is dat dus ook niet mogelijk.

Offline joop905

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/30, 17:27:33 »
Skype-venster, vind de groene cirkel pictogram met de witte plus (+) teken

Op de "Contactpersoon toevoegen" scherm, voer de gebruikersnaam, volledige naam of e-mailadres van uw nieuwe contactpersoon en klikt u vervolgens op 'Zoeken' om te zien of deze persoon op Skype.

De naam van de contactpersoon die je zoekt en klik op de "Contact toevoegen" (add Contact) knop.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/30, 17:32:44 »
Het gaat juis niet om een skype account maar als die gene alleen msn heeft en geen skype

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/30, 19:11:17 »
Je weet dat MSN binnenkort gaat verdwijnen? Je zult vroeg of laat op Skype of een andere dienst moeten overstappen.

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #4 Gepost op: 2013/01/30, 19:23:24 »
Je weet dat MSN binnenkort gaat verdwijnen? Je zult vroeg of laat op Skype of een andere dienst moeten overstappen.
MSN gaat niet zo zeer verdwijnen, Windows Live Messenger stopt er mee en immigreert met Skype. Het MSN netwerk blijft nog even verder bestaan (maar de vraag is voor hoe lang).
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #5 Gepost op: 2013/01/30, 19:31:42 »
Dat begrijp skype heb ik al maar het is dus niet mogelijk iemand toe te voegen die geen skype heeft maar wel een hotmail account in msn kun je elke adres toevoegen

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #6 Gepost op: 2013/01/30, 19:37:00 »
Ik zie het in de Linux client ook niet zo 1, 2, 3 zitten, maar misschien werkt het wel gewoon via het zelfde scherm als bij een skype persoon. Heb je het email adres daar al geprobeerd?
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

alcmaer

  • Gast
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #7 Gepost op: 2013/01/30, 19:39:35 »
Volgens berichten her en der op internet, kan je in Skype inderdaad geen nieuwe msn-contacten toevoegen, net zo min als dat je in Skype een melding krijgt bij nieuwe hotmailberichten.
Voor toevoegen nieuwe msn-contacten zou je terecht kunnen binnen je hotmail, onderdeel Messenger.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #8 Gepost op: 2013/01/30, 19:56:21 »
Hotmail heb ik niet ik gebruik gamail. IK kan wel contacten toevoegen via ebuddy of pidgin ervoor gebruiken.

Ik wil mijn mening met jullie delen over microsoft ik vind het een slecht idee op messenger eruit te gooigen aangezien er 2,5 miljard mensen gebruiken volgens een internetsite
microsoft verplicht dus iedereen om over te stappen naar skype plus een skype account aan te maken omdat je anders geen mensen meer kunt toevoegen en ik vind dat belachelijk om verplicht te worden door iets wat ik dus niet wil ik vind skype echt een flop programma maar ik moet me er bij neer leggen dat het niet anders is.

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #9 Gepost op: 2013/01/30, 20:20:06 »
Ik vind Skype persoonlijk fijner dan WLM dus wat mij betreft is het oke en je kunt ook andere clients gebruiken binnenkort want o.a. Trillian en Pidgin gaan het Skype-protocol ondersteunen en dus kun je via daar straks ook met MSN-contacten chatten zoals dat nu ook kan.

Maar inderdaad kan je geen MSN-contacten toevoegen in Skype, althans, niet in de Mac- en Linux-versie.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #10 Gepost op: 2013/01/30, 20:31:31 »
Op mijn windows laptop ook niet maar jammer dat ik met pidgin niet kan cammen

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #11 Gepost op: 2013/01/30, 20:42:43 »
Binnenkort wel wanneer Pidgin het vernieuwde Skype-protocol gaat ondersteunen.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #12 Gepost op: 2013/01/30, 20:43:53 »
Dat is leuk nieuws want pidign vind ik een leuke prgramma dat wacht totdat die update komt.

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #13 Gepost op: 2013/01/30, 22:08:52 »
Je weet dat MSN binnenkort gaat verdwijnen? Je zult vroeg of laat op Skype of een andere dienst moeten overstappen.
MSN gaat niet zo zeer verdwijnen, Windows Live Messenger stopt er mee en immigreert met Skype. Het MSN netwerk blijft nog even verder bestaan (maar de vraag is voor hoe lang).
Ook MSN gaat verdwijnen.

Google Talk is een goed alternatief.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #14 Gepost op: 2013/01/30, 22:21:55 »
Google talk werkt alleen als de contact personen ook een gmail account hebbenik wacht wel op de pdgin update

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #15 Gepost op: 2013/01/30, 22:31:00 »
Google talk werkt alleen als de contact personen ook een gmail account hebbenik wacht wel op de pdgin update
Natuurlijk. Je kunt ook geen Windows Live Messenger gebruiken zonder account.


Ik begrijp iets niet. Waarom vertrouw je op een dienst die over een paar maanden voor de meeste mensen niet meer 1-2-3 te gebruiken is, en er over minder dan een jaar mee stopt?

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #16 Gepost op: 2013/01/30, 23:48:36 »
Je begrijpt mij ook niet het programma msn gebruik ik niet meer maar ik wel mensen kunnen toevoegen met een hotmail of live email adres hebben en dat email kan toevoegen in mijn programma ik heb nu skype met met mijn gmail adres bij microsoft geregestreerd en dan zouden dus andere mense  dus niet kunnen toevoegen in hun skype en msn account en ik dus ook niet

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #17 Gepost op: 2013/01/30, 23:54:34 »
Je begrijpt mij ook niet het programma msn gebruik ik niet meer maar ik wel mensen kunnen toevoegen met een hotmail of live email adres hebben en dat email kan toevoegen in mijn programma ik heb nu skype met met mijn gmail adres bij microsoft geregestreerd en dan zouden dus andere mense  dus niet kunnen toevoegen in hun skype en msn account en ik dus ook niet
Misschien eens interpunctie toepassen? ;)

De *dienst* Windows Live Messenger houdt helemaal op met bestaan dit najaar, uiterlijk. Ik vraag me dus af wat voor zin het heeft om wel Skype te gebruiken, maar dan Windows Live Messenger-contacten toe te voegen. Deze mensen moeten vroeg of laat toch over op Skype.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #18 Gepost op: 2013/01/31, 00:07:21 »
Dus je msn account in skype toevoegen is dus zinloos?
Die mensen die nu hotmail adres gebruiken om in te loggen in msn en skype gaat dus ook niet meer dan heb je helemaal niks meer aan je hotmail

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #19 Gepost op: 2013/01/31, 00:27:47 »
Dus je msn account in skype toevoegen is dus zinloos?
Die mensen die nu hotmail adres gebruiken om in te loggen in msn en skype gaat dus ook niet meer dan heb je helemaal niks meer aan je hotmail
Je kunt natuurlijk inloggen met een Microsoft-account. Echter zullen deze mensen uiteindelijk wel via Skype moeten inloggen, want in maart kun je Windows Live Messenger niet meer downloaden(/gebruiken?).

Aan het einde van het jaar stopt WLM er helemaal mee. Ik weet niet wat er dan zal gebeuren met je WLM-contacten in Skype, maar het lijkt me dus verstandiger dat je contacten overstappen op Skype.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #20 Gepost op: 2013/01/31, 07:57:45 »
Dat moeten we dan maar afwachten wat er einde van het jaar gebeurt. Of wij allemaal verplicht worden om een skype account te maken.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #21 Gepost op: 2013/01/31, 16:35:03 »
Als einde van het jaar wlm dienst er mee stopt en de mensen willen geen skype account aanmaken kunnen ze dan niet meer met hun hotmail account op skype ook niet meer gebruiken dan?

Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #22 Gepost op: 2013/01/31, 16:38:57 »
Als einde van het jaar wlm dienst er mee stopt en de mensen willen geen skype account aanmaken kunnen ze dan niet meer met hun hotmail account op skype ook niet meer gebruiken dan?
Dat weet ik dus niet zeker. Volgens mij geldt de mogelijkheid om in te loggen met een Microsoft-account momenteel alleen voor de overstapperiode. Je zou het moeten uitzoeken.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Msn contact toevoegen in Skype
« Reactie #23 Gepost op: 2013/01/31, 16:41:31 »
Oke dan dan zie ik het wel als ik opeens niet meer kan inloggen.