Teams > Promotie

Release Party 14.04 / meeting

<< < (17/18) > >>

hansvl:
Hallo,

Zaterdag 10 mei bij ik bij de Release Party 14.04 geweest.
Ik heb interessante dingen gezien en gesprekken gevoerd.
Ook de demo van de Unity was leerzaam.
Ik heb echter niet alles kunnen onthouden.
Ik zag dat de Unity demo opgenomen is op een mobiel.
Wordt deze opname nog beschikbaar gesteld zodat ik deze nog een keer kan nakijken?

Met vriendelijke groet,

Hans.   

markba:

--- Citaat van: hansvl op 2014/05/12, 11:57:46 ---Ook de demo van de Unity was leerzaam.

--- Einde van citaat ---
De spreker over Unity was ik.  Dank.

--- Citaat ---Ik zag dat de Unity demo opgenomen is op een mobiel.
Wordt deze opname nog beschikbaar gesteld zodat ik deze nog een keer kan nakijken?

--- Einde van citaat ---
De sessie is idd opgenomen, we zijn 'm nu aan het processen (met bijna 7 gig gaat dat vrij moeizaam). Het geluid laat ook niet te wensen over (geen aparte microfoon). Het is wel de bedoeling om deze opname beschikbaar te stellen. Zodra deze gereed is, zal ik het hier melden.

Erik Krom:
Ik heb mij de dag ook vermaakt.  ^-^
Ik heb het zelfs zo druk gehad met vragen te beantwoorden dat ik er niet aan toe ben gekomen om naar een presentatie te gaan.

Zelf heb ik er ook wat van geleerd betreft voorbereiding van spullen om mee te nemen.
Ik miste 1 klein dingetje. Van 2 jaar geleden kan ik mij herinneren dat alle vrijwilligers een naamkaartje hadden.
Misschien handig dat volgende keer weer te doen.

noyomipa:
Ook ik heb me zaterdagmiddag uitstekend vermaakt met de prettige voordrachten.  Ubuntu/Linux blijft een boeiende hobby!
Er waren nog foto's gemaakt?
ter aanvulling over UNITY : http://castrojo.tumblr.com/post/4795149014/the-power-users-guide-to-unity (gebruik zelf Gnome)

Gijsbert:

--- Citaat van: Erik Krom op 2014/05/12, 17:17:36 ---Ik miste 1 klein dingetje. Van 2 jaar geleden kan ik mij herinneren dat alle vrijwilligers een naamkaartje hadden.
Misschien handig dat volgende keer weer te doen.

--- Einde van citaat ---
Ton had stickers gemaakt met de naam erop. Misschien een beetje te klein, om op te vallen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie