Interactief > Andere distributies

Could not resolve host:nos.nl [solved]

<< < (2/2)

softbart:
eeepc 100h heeft een 32 bits atom processor en werkt op deb 11???

groet,

Theo

Bloom:
Debian heeft de ondersteuning voor 32-bit processoren (nog) niet afgeschaft. Canonical met Ubuntu wel.

peer:

--- Citaat van: softbart op 2021/09/14, 12:37:11 ---eeepc 1000h heeft een 32 bits atom processor en werkt op deb 11???

groet,

Theo

--- Einde van citaat ---

Ja, het merkwaardige is dat ik eerder een verse installatie met debian 10 had geprobeerd en dat werkte echt voor geen meter. Debian 11 doet het dus gewoon goed op dit oude beestje!!!!!!

peer:
Toevallig heb ik op mijn oude toshiba laptop (debian 9) ineens een netwerk probleem. De wifi verbinding met de router wordt gemaakt maar in plaats van een wegpagina verschijnt een foutmelding "network has changed" De ping opdracht geeft geen resultaat en ook met de kabel werkt het niet.
Met Parted Magic kan ik zowel via de kabel als via wifi het internet op.
Er is dus iets raar gebeurd. Google gaf geen oplossing dus maak ik van de gelegenheid om ook hier maar eens over te stappen van debian 9 naar debian 11 dmv een verse installatie
Wel lastig want dit moet via de cd omdat de toshiba nog geen usb-opstartmogelijkheid heeft en de plop manager om de een of andere mij onbekende reden niet wil werken.

softbart:
Heren, Mea Culpa,

Was iid in de war met Ubuntu. Terwijl ik nb raspbian op mijn eeepc's heb draaien.  :-X :-X

groet,

Theo

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie