Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thema inclusief aanpassingen overzetten, is dit mogelijk?  (gelezen 891 keer)

Thema inclusief aanpassingen overzetten, is dit mogelijk?
« Gepost op: 2008/11/17, 10:02:20 »
Ik werk nu op verschillende computers (stage, 8.04 via wubi; thuis, 8.10 single boot) met Ubuntu, maar met verschillende thema's. Op mijn thuiscomputer heb ik een bepaald thema volledig aangepast naar mijn wensen, welke ik nu graag wil overzetten naar de pc op mijn stageplek. Het downloaden en opnieuw aanpassen van het originele thema kost teveel tijd, en ik weet niet precies wat ik heb aangepast :P Mijn vraag dus, is het mogelijk, en zo ja hoe, een thema plus de aanpassingen van de ene pc op een andere pc te zetten?

bvd

kebabfish
Op de chat te vinden als debiantux

Re: Thema inclusief aanpassingen overzetten, is dit mogelijk?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/17, 10:50:24 »
Bedoel je GTK themas of Compiz fusion? en wat voor aanpassingen heb je gedaan?   themas iconen en lettertypes etc. zelf staan in /usr/share/themes /usr/share/icons en /usr/share/fonts  /usr/share/emerald etc.  of, als je het handmatig hebt gezet /home/gebruikersnaam/.themes .emerald etc.

Re: Thema inclusief aanpassingen overzetten, is dit mogelijk?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/17, 11:26:07 »
Een GTK thema in compiz. Daar een apart icon thema bij, en die weer handmatig aangepast.
Op de chat te vinden als debiantux

Re: Thema inclusief aanpassingen overzetten, is dit mogelijk?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/11/17, 11:27:43 »
je kunt het zonder probleem kopieeren. 

Re: Thema inclusief aanpassingen overzetten, is dit mogelijk?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/17, 12:57:30 »
Dan ga ik dat binnenkort eens doen. Ik neem aan dat ik de .themes map uit de home-map moet hebben?
Op de chat te vinden als debiantux

Re: Thema inclusief aanpassingen overzetten, is dit mogelijk?
« Reactie #5 Gepost op: 2008/11/17, 13:44:14 »
Dan ga ik dat binnenkort eens doen. Ik neem aan dat ik de .themes map uit de home-map moet hebben?

In /usr/share/themes staan themas die je geinstalleerd hebt via synaptic of deb bestanden,en in /home/gebruikersnaam/.themes themas die je daar zelf in hebt gekopieerd.  Dat geldt ook voor icons emerald etc.