Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) incryptie bij install  (gelezen 722 keer)

(opgelost) incryptie bij install
« Gepost op: 2014/05/30, 08:17:33 »
goede morgen ik zit met een probleem als ik Ubuntu installeer en dat kan je doen met incryptie en je vult een wachtwoord in werkt dat niet bij het  opstarten van Ubuntu hij blijft dan zeggen dat het fout is hoe kan dat?,of wat doe ik fout. het gaat hier niet om het gewone wacht woord zonder incryptie dat werkt gewoon altijd. maar met de incryptie kom ik er niet in. help ik wil graag de install doen met incryptie op de hele schijf.

nog een fijne dag iedereen :)
« Laatst bewerkt op: 2014/05/30, 13:08:23 door lachendearend »
Xubuntu en Ubuntu
schaats en fiets gek.
foto's maken en koken samen met mijn vrouw

Offline jan11000

  • Lid
Re: incryptie bij install
« Reactie #1 Gepost op: 2014/05/30, 08:40:40 »
Probeer wachtwoord met caps lock misschien heeft deze aangestaan.

Misschien is bij het ingeven van je wachtwoord, je toetsenbord nog niet herkent.
Standaard is het amerikaanse toetsenbord, die in nederland wordt gebruikt, dus als je een andere toetsenbord hebt kijk waar de amerikaanse de toetsen heeft.

Re: incryptie bij install
« Reactie #2 Gepost op: 2014/05/30, 11:31:40 »
Probeer wachtwoord met caps lock misschien heeft deze aangestaan.

Misschien is bij het ingeven van je wachtwoord, je toetsenbord nog niet herkent.
Standaard is het amerikaanse toetsenbord, die in nederland wordt gebruikt, dus als je een andere toetsenbord hebt kijk waar de amerikaanse de toetsen heeft.
bedankt voor je antwoord. volgens mijn is het laatste het probleem toetsen board. (werkt nu goed)
« Laatst bewerkt op: 2014/05/30, 13:05:16 door lachendearend »
Xubuntu en Ubuntu
schaats en fiets gek.
foto's maken en koken samen met mijn vrouw