Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: mediaplayer  (gelezen 541 keer)

Offline davevr

  • Lid
mediaplayer
« Gepost op: 2011/06/28, 19:10:56 »
Is het mogelijjk om de standaard Banshee te veranderen naar Clamentine of Amarok? Dus bij de Unity, dat je van boven in je balk bij het geluid de speler kan bedienen?

Re: mediaplayer
« Reactie #1 Gepost op: 2011/06/28, 19:22:54 »
Het werk in ieder geval niet vanzelf maar met een pluging of wat instellingen wijzigen zou het bij sommige spelers wel kunnen. Misschien dat je hier wat aan hebt:

https://wiki.ubuntu.com/SoundMenu
https://wiki.ubuntu.com/SoundMenu#Amarok

Re: mediaplayer
« Reactie #2 Gepost op: 2011/06/28, 20:45:45 »
Ja, eenvoudigweg bij Standaardtoepassingen een andere mediaspeler kiezen.

Offline Tom

  • Lid
Re: mediaplayer
« Reactie #3 Gepost op: 2011/06/28, 20:48:17 »
Of in uw muziek map naar een stukje gaan , rechts aanklikken en bij openen kiezen voor Uw favoriete player.
Of het dan ook in uw Unity balk komt dat weet ik niet ,ken geen bal van Unity.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: mediaplayer
« Reactie #4 Gepost op: 2011/06/28, 21:04:28 »
Ja, eenvoudigweg bij Standaardtoepassingen een andere mediaspeler kiezen.

Uh, ik neem aan dat je wel de post van de TS hebt gelezen? Als ik in Unity Amarok als standaard mediaspeler zet, dan staat ie niet in het sound-menu en dat is nu juist wat de TS wil.

Offline davevr

  • Lid
Re: mediaplayer
« Reactie #5 Gepost op: 2011/06/28, 21:39:26 »
Ik krijg hem wel in mijn soundmenu, maar enkel als ik hem aanzet. Dus eerst dubbelklikken op Amarok, dan verkleinen Dan kan ik hem gebruiken via de sound menu. Maar Banshee kan ik sowieso gebruiken via de sound menu, en opzetten via de sound menu.  Dat is wat ik me afvraag, voor de rest is Unity wel goed hoor, alleen dat klein beetje tunen O0