Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wie wil mij helpen om SFTP te configureren (Gesloten)  (gelezen 755 keer)

Offline L.P.

  • Lid
Wie wil mij helpen om SFTP te configureren (Gesloten)
« Gepost op: 2009/12/30, 12:57:48 »
Ik heb hier op ubuntu sftp geinstaleerd alleen kom verschillende problemen tegen de eene keer doet hij het wel en dan ineens doet hij het niet meer

Wat ik nu graag wil is dat ik een draaiende ftp server heb waar mensen in kunnen loggen en direct in hun eigen map komen momenteel log ik in en kom ik met de gebruikersnaam gewoon in de root terecht of kom ik in de map maar kan ik alle onderliggende mappen ook zien

Heb al vele vragen gesteld op het forum alleen krijg er niet echte en duidelijk antwoord uit misschien dat ik op deze manier de juiste hulp kan krijgen is voor mij de eerste keer dus zal wel iets kleins zijn alleen kom er ECHT niet meer uit
« Laatst bewerkt op: 2009/12/30, 13:22:15 door L.P. »

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Wie wil mij helpen om SFTP te configureren
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/30, 13:05:29 »
Ik wil je best helpen. Laten we dat gewoon in dat andere onderwerp doen dat je al had ge-opend.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline L.P.

  • Lid
Re: Wie wil mij helpen om SFTP te configureren
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/30, 13:22:02 »
Oke kan deze gesloten worden

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Wie wil mij helpen om SFTP te configureren (Gesloten)
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/30, 13:41:49 »
Topic op slot gezet.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.