Heren en dames,
Ik ben even brutaal en zal paar vragen al op voorhand beantwoorden,
Er werdt zorgen geuit over de doorlooptijd van een wijziging in iets, dit is geen enkel probleem bij ons wij beheers team van 5 mensen die via 1 email adres te bereiken is, een verzoek wat wij een ticket noemen wordt meestal binnen enkele uren opgepakt, zo niet toch zekker binnen 1,5 dag. en in noodgevallen kunnen jullie altijd bellen.
Opzeggen van uit onze kant kunnen we altijd afspreken dat wij dat minimaal 2,3 maanden van te voren zullen aan geven.
Ik begrijp dat jullie nu aan beheerder moeten vragen als jullie wat willen aanpassen op de website kwa layout of html op php toegang. Dit kan bij ons nu al heel simpel met login + username en je kan bij de bestanden van site X en je hebt ook toegang via phpmyadmin tot de database.
Het voordeel van als je beheer door HCC!Hobbynet zou laten doen is dat je niet zorgen hoeft te maken om beheer en wij hebben 52 groeperingen te maken die allemaal net iets anders willen, we hebben eigenlijk nog niks geks mee gemaakt op dit punt.
Voor mensen die zorgen maken over de uptime voor website was het vorig jaar 99,87 % uptime, voor het gehele server park was dit 99,7% en de downtime was meestal te wijten aan onderhoud, wat van te voren wordt aangekondigt.
Bij ons valt over alles te praten.
Gadver ik lijk wel verkoper en daar hou ik niet van