Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?  (gelezen 1351 keer)

Offline jos34

  • Lid
Voorbeeld: https://www.google.com/se(...)ckenbosch&aqs=chrome..69i57j69i60l2&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Voorheen was hier de mogelijkheid vragen te stellen. Ik vind dit trouwens geen verbetering. 3$#@$#@$ Google! :(

https://support.google.com/maps/answer/7421661?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en

Zou het te maken hebben met corona? (geen personeel voor moderatie?), of is deze functie er (permanent) uitgesloopt? Ik kan het Google zelf niet vragen, aangezien zij niet aan human contact doen.
« Laatst bewerkt op: 2020/04/23, 19:16:15 door jos34 »

DarkEra

  • Gast
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #1 Gepost op: 2020/04/24, 05:12:49 »
Je hebt hier al een topic over lopen. https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=107565.0
Het is zinloos om weer hetzelfde te blijven vragen, niemand schijnt interesse te hebben om je hierop te antwoorden.  We zijn hier een Ubuntu forum, geen Windows of Google forum.

Offline rico70

  • Lid
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #2 Gepost op: 2020/04/24, 06:03:35 »
Als het je niet interesseerd lees het dan niet.
Citaat
Algemeen

Nieuws en discussie over ICT, technologie, smartphones etc.
Jos kan zijn vraag hier dus gewoon stellen.

DarkEra

  • Gast
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #3 Gepost op: 2020/04/24, 06:41:55 »
Als het je niet interesseerd lees het dan niet.
Wat ik lees of niet is mijn zaak.

Citaat
Citaat
Algemeen

Nieuws en discussie over ICT, technologie, smartphones etc.
Jos kan zijn vraag hier dus gewoon stellen.
Dat kan hij doen maar geen dubbele of onbenullige topics zitten posten zoals hij altijd al gedaan heeft. M.a.w. hij werkt mij in ieder geval al een geruime tijd op de zenuwen en dat heb ik al genoeg laten blijken.
« Laatst bewerkt op: 2020/04/24, 06:44:21 door Maik »

Offline rico70

  • Lid
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #4 Gepost op: 2020/04/24, 09:01:27 »
Als het je niet interesseerd lees het dan niet.

Wat ik lees of niet is mijn zaak.
Precies, en wat Jos wil posten is zijn zaak, zolang het niet in strijd met de forum regels is

mvg,  Peter
Desktop: xubuntu 18.04.6
"No windows in the house but somehow there's more light..."
The future ain’t what it used to be.

Offline jos34

  • Lid
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #6 Gepost op: 2020/04/24, 13:34:17 »
Inmiddels achter gekomen dat de optie weer terug is. Mogelijk was het tijdelijk weg wegens corona.
Kan ook gedeeltelijk mee te maken hebben dat bedrijven gesloten zijn. Hoewel het ook bij de Lidl dit een tijd verdwenen was, terwijl die gewoon open is.
In ieder geval is het opgelost, er kan dus een slotje op dit topic.
« Laatst bewerkt op: 2020/04/24, 13:37:36 door jos34 »

DarkEra

  • Gast
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #7 Gepost op: 2020/04/24, 18:21:48 »
LOL... je bent en blijft een grappenmaker die gewoonweg niet serieus te nemen is.... Vanwege corona zou de optie ineens weg gehaald zijn? Je zal wel niet goed gekeken hebben. Overigens corona heerst nog steeds, dus....

Maar ja zoals ik al eerder had aangegeven: onzinnige topics en vragen. Je bent en blijft een stoorzender voor me hier op het forum.

Tijd om aan de stutten te trekken want ik heb het gehad met meerdere, bepaalde, mensen hier.
« Laatst bewerkt op: 2020/04/24, 18:23:25 door Maik »

Offline jos34

  • Lid
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #8 Gepost op: 2020/04/25, 10:53:24 »
LOL... je bent en blijft een grappenmaker die gewoonweg niet serieus te nemen is.... Vanwege corona zou de optie ineens weg gehaald zijn? Je zal wel niet goed gekeken hebben. Overigens corona heerst nog steeds, dus....

Maar ja zoals ik al eerder had aangegeven: onzinnige topics en vragen. Je bent en blijft een stoorzender voor me hier op het forum.

Tijd om aan de stutten te trekken want ik heb het gehad met meerdere, bepaalde, mensen hier.

Ik snap het probleem niet echt? Ik kom op forums ook wel topics tegen die ik niet leuk vind, en in het echte leven kom ik ook wel mensen tegen die ik niet leuk vind.
Daar kun je dan op reageren, maar je kan het ook (proberen te) negeren. Of heeft dit forum daar te weinig topics voor in jouw beleving?
Mischien moet je dan naar een forum waar meer gepost wordt. Of 1tje met hele strenge moderatie, waar bijna niets mag, maar of dat nou zo gezellig is?

Joshua Orbit

  • Gast
Re: Plekken via Google, waar is demogelijkheid vragen te stellen gebleven?
« Reactie #9 Gepost op: 2020/04/29, 11:07:33 »
Gratis producten en Support willen of eisen is soms nogal lastig. Indien je een Google klant bent (Drive, YouTube, Google Books of Music) gaan er wonderwel deuren open bij de support die standaard (test of gratis versies) er niet zijn.

Dat is een beetje de moeilijkheid bij de klikkers van gratis en veel om dat te begrijpen.