Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: NLLGG Bijeenkomst  (gelezen 3615 keer)

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
NLLGG Bijeenkomst
« Gepost op: 2012/06/13, 23:04:48 »
Hoi Allen,

Afgelopen keer stonden LibreOffice en Linux Mint op de bijeenkomst van de NLLGG. Is het misschien een idee dat Ubuntu-NL er ook staat? Ik ga zelf, als er meer mensen willen, er staan voor LibreOffice dus ik zal niet meehelpen, maar misschien dat meer mensen dit willen doen. Het is geen extreem druk evenemen, en veel mensen kennen Ubuntu al. Maar misschien toch een idee om daar regelmatig ons gezicht te laten zien.
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: NLLGG Bijeenkomst
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/14, 00:29:20 »
Wanneer is de volgende bijeenkomst van NLLGG? Als het mij uitkomt wil ik daar wel een keer heen. En dan kan ik misschien ook wel iets doen voor Ubuntu NL.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: NLLGG Bijeenkomst
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/14, 01:14:19 »
Goed plan! Het is al weer een tijdje geleden dat ik bij een Nllgg bijeenkomst ben geweest. Als er een Ubuntu stand komt ga ik zeker mijn best doen er bij te zijn. :)

Als ik kan komen kan ik kan het e.e.a. meenemen voor een stand. (We hebben nog een paar shirts, er zijn cd's, een spandoek, banner.)

Re: NLLGG Bijeenkomst
« Reactie #3 Gepost op: 2012/07/23, 11:56:47 »
Ik heb net een mailtje naar de Nllgg gedaan of we op 6 oktober welkom zijn met een Ubuntu stand op de Nllgg meeting.

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: NLLGG Bijeenkomst
« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/23, 21:12:56 »
Het is dan op een zaterdag, gunstig. Dus als het doorgaat en er nog mensen nodig zijn wil ik me ook nog wel beschikbaar stellen.

Re: NLLGG Bijeenkomst
« Reactie #5 Gepost op: 2012/07/23, 21:15:43 »
In welke plaats is het?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: NLLGG Bijeenkomst
« Reactie #6 Gepost op: 2012/07/24, 06:01:27 »

Re: NLLGG Bijeenkomst
« Reactie #7 Gepost op: 2012/07/24, 15:22:33 »
Dank je. Ik las dat er wat met virtualisatie gedaan wordt. Kunnen we daar iets mee gaan doen, wat Ubuntu betreft?
Ik wil wel helpen bij het een of ander, ik verneem het wel. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.