Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen output van een php file.  (gelezen 879 keer)

Offline Tankey

  • Lid
Geen output van een php file.
« Gepost op: 2012/08/30, 16:32:17 »
Hallo,

Ik heb sinds een tijd al problemen met een functie van een control panel systeem.

Het gaat hier om een PHP file die wordt executed via SSH.
Ik probeer de file auto.php te openen die in de "/var/www/cpanel/includes/cron" staat, en dan krijg ik dit als output:

****:~# php /var/www/cpanel/includes/cron/auto.php
PHP Warning:  require(../config.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/cpanel/includes/cron/auto.php on line 27
PHP Warning:  require(../config.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/cpanel/includes/cron/auto.php on line 27
PHP Fatal error:  require(): Failed opening required '../config.inc.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/cpanel/includes/cron/auto.php on line 27

In de auto.php staat deze lijn:
require('../config.inc.php');Zoals de output zegt, kan hij de file niet vinden, terwijl die er wel degelijk is.

Als ik ipv
require('../config.inc.php');require('/var/www/cpanel/includes/config.inc.php');Invul, krijg ik geen errors. Dus het lijkt alsof de '..' problemen geeft?

Maar het vreemde is, dat ik dan totaal geen output krijg, terwijl die file zoiezo wèl een output moet geven..
****:~# php /var/www/cpanel/includes/cron/auto.php
****:~#

Heeft er iemand een idee wat er fout kan zijn, want die file zou het wel moeten doen..

Ik run een Ubuntu server met PHP Version 5.3.14 + ZEND Engine 2.

Als u meer informatie nodig heeft, vraag het gerust, ik kan vrijwel alles geven.

Alvast hartelijk dank!

Reno.

Offline Tankey

  • Lid
Re: Geen output van een php file.
« Reactie #1 Gepost op: 2012/09/05, 18:06:02 »
Bump ? :(

Zou het aan de ZEND Framework kunnen liggen ?