Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Torrent downloaden met een server die automatisch aan en uit kan?  (gelezen 1809 keer)

Ik heb hier nog een flaptoppie liggen die ik eigenlijk niet meer gebruik. Nu dacht ik: als ik nu eens via die laptop al mijn torrents ging downloaden. Maar overdag is een snelle internet verbinding zeer belangrijk hier in huis. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een server die automatisch mijn bestanden begint te downloaden na bv 23 uur. En het liefst dat ik die laptop ergens in de meterkast zet zodat ik er ook niet meer bij hoef, en hem dus via de browser kan besturen op een andere pc. Nu is mijn vraag: Is dit mogelijk?

Ik ben nog een newbie, en ik weet dus totaal niet waar en hoe ik met zoiets moet beginnen.

Ik hoop dat jullie kunnen antwoorden

Groeten,

Anton Willemse


Offline Anco

  • Lid
Torrent downloaden met een server die automatisch aan en uit kan?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/09, 21:59:28 »
Cron is denk wel het beste, daarnaast heeft ktorrent ook een weekplanner plugin en een webinterface plugin. Heb beide niet getest, maar moet dus mogelijk zijn.
Linux user #485563

Torrent downloaden met een server die automatisch aan en uit kan?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/09, 22:02:43 »
ok, geweldig. Ik ga direct aan de slag! dankjulliewel:D

Torrent downloaden met een server die automatisch aan en uit kan?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/09, 22:09:27 »
Succes! Cron is zeer 's Linuxs, kon helaas zo snel geen NL handleiding vinden maar die moet zeker wel ergens op het net te vinden zijn.

Offline Anco

  • Lid
Torrent downloaden met een server die automatisch aan en uit kan?
« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/09, 22:30:06 »
Nog even een toevoeging, om de webinterface werkend te krijgen heb ik de pakketten php-pear php5-cli php5-common geinstaleerd.
Linux user #485563

Torrent downloaden met een server die automatisch aan en uit kan?
« Reactie #6 Gepost op: 2008/10/10, 18:52:20 »
je zou eventueel ook nog deluge kunnen proberen.
Je kan via plugins een aantal dingen aanzetten zoals webinterface en er zit d8 ik ook een taakplanner bij