Ondersteuning > Hardware en drivers

draadloze oordopjes + muziek + cloud

(1/3) > >>

kfboerne:
Ik ben op zoek naar iets waarvan ik niet weet of het bestaat ;). Op internet kan ik het niet zo snel vinden.

Voor tijdens het sporten ben ik op zoek naar draadloze in-ear oordopjes (geen Apple producten en het liefst evt software die open source is) waarmee ik muziek die in mijn cloud staat kan afspelen. Dus geen aparte smartphone of mp3 speler meer die ik altijd moet meenemen, maar dopjes die rechtstreeks verbinding maken met cloud.

Wanneer dit (nog?) niet bestaat, wat zou dan de beste oplossing in mijn geval kunnen zijn die ook nog een beetje betaalbaar is? Het is ook belangrijk dat de oordopjes goed blijven zitten! Tijdens het sporten beweeg ik natuurlijk veel.

Wellicht dat iemand hier al ervaring mee heeft. Thx!

h2o:
Geen idee, maar je moet dan wel altijd online zijn. Dat kan alleen via wifi of via een telefoon met een netwerkverbinding. Hoe je dat wil doen zonder ander apparaat???
Misschien een smartwacht met bluetooth verbinding?

partyrabbit:
Volgens mij kan dat met een smartwatch (??) wat ik ervan begreep van bekenden.

bart85:
Can you play Spotify on smartwatch?
If you have subscribed to Spotify Premium, you will have the option to download music directly to your watch to listen to music offline. Additionally, you can also use YouTube music to listen to music offline directly from your smartwatch.

Can you play Spotify on smartwatch without phone?
You can use Spotify on a Galaxy Watch without a phone, but only if you have a premium account and Bluetooth earbuds. Since the Spotify app isn't designed to play music through the built-in watch speaker, you need to have Bluetooth earbuds paired to listen without your phone.21 feb 2022

Dit weergeeft Google

vanadium:
Lijkt me inderdaad dat je toch wel ergens een apart toestelletje nodig hebt, smartwatch of smartphone. Oordopjes alleen trekken dat (op dit moment voor zover ik weet) niet.

Om muziek van een eigen server te streamen zou je dan een app voor de smartphone moeten vinden als zoiets bestaat. Als je Android gebruikt,  blader dan eens door de Play store. Er bestaat ook de app store F-Droid. Als er zoiets open source bestaat, dan is de kans grootst dat je dat daar vindt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie