Bij Chello moet dat dus nog steeds... daar kan je echter zelf met je gebruikersnaam en wachtwoord via de provisioning (zelf help) pagina je MAC adres veranderen ofwel: een andere computer/MAC adres aanmelden... je oude MAC adres vervalt dan. Erg handig als je netwerkkaart kapot gaat. Vroeger, toen ze dat dus nog niet hadden moest je dus de helpdesk bellen, minuten lang vertellen waarom je je MAC adres veranderd wilde hebben, en dan allerlei suffe testjes om te bewijzen dat het echt daar aan lag. Nu kan dat gelukkig via de site. Dat je allerlei suffe testjes moet doen als je eenprobleem hebt is nog steeds overigens. Bel ik op om te melden dat de verbinding naar mijn modem stuk is: kunt u uw PC eens aanzetten, dan gaan we even wat testen. nee. nee? nee. maar... mevrouw, de modem deed het vijf minuten geleden prima, verderop zijn ze aan het graven en hebben ze een kabel doorgehakt... ik heb dan niet veel zin om voor 10 euro cent per minuut INCLUSIEF DE KOSTEN VOOR MOBIEL BELLEN, testjes te gaan doen die alleen maar meer vragen bij u opwerpen. laten we de standaard vragenlijst even overslaan en gaat u gewoon even een afspraak maken voor een monteur...*stilte* ... ok. uhm, ja... wanneer schikt het u? WAHAHAHAHA... *zucht*